In welke auto rijden we zelf
Re: In welke auto rijden we zelf
Gaaf die 345 Gran Luxe Special (toch??). Die ronde koplampen achter glas 

Inderdaad apart, die koplampen... kan ik me niet herinneren eerder gezien te hebben. Vanwaar het nieuwe kenteken, import? Je had toch ook een originele Nederlander?
Dit is een zogenaamde "oude neus", deze neus is gemonteerd op de bouwjaren '76 t/m '81. Inderdaad ronde koplampen achter glas.
Deze auto is Belgisch en een GLS zul je niet meer vinden, tenzij je naar Zweden wilt.
Ik heb ook nog een 343DLS inderdaad, die is wel origineel Nederlands. Dat is een rode. Die ben ik momenteel aan het restaureren.
@ Autowolf: de 'S' van DLS/GLS staat voor de 2-liter motor en heeft geen betekenis.
Deze auto is Belgisch en een GLS zul je niet meer vinden, tenzij je naar Zweden wilt.
Ik heb ook nog een 343DLS inderdaad, die is wel origineel Nederlands. Dat is een rode. Die ben ik momenteel aan het restaureren.
@ Autowolf: de 'S' van DLS/GLS staat voor de 2-liter motor en heeft geen betekenis.
Dat tripke moet je veel voldoening gegeven hebben. Knap avontuur 

-
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
hoi,
ik maak van de gelegenheid gebruik om ook de wagen waarmee ik rij sinds eind februari hier te plaatsen.
Is een Ford S-max diesel titanium editie, ondertussen heb ik al 29000kms op de teller:

En de Alfa Spyder heb ik een dagje kunnen testrijden, was leuk nog eens een cabrio te hebben:

ik maak van de gelegenheid gebruik om ook de wagen waarmee ik rij sinds eind februari hier te plaatsen.
Is een Ford S-max diesel titanium editie, ondertussen heb ik al 29000kms op de teller:

En de Alfa Spyder heb ik een dagje kunnen testrijden, was leuk nog eens een cabrio te hebben:

greetzzzzz!
wimsky e-rider into the future!!!
Was net hetzelfde aan het denkenWieldop schreef:... Mooi huisje ook![]()

-
- Moderator
De Brera vind ik een lomp en gezapig model, maar de coupe is dan wel weer een stuk stoerder.
Mooie velgen ook op de S-Max.
Mooie velgen ook op de S-Max.
-
- Contacteer:
mercikes voor jullie reacties....
ja die alfa was zalig om mee te rijden en vond de kleur ook wel eens iets anders dan een rode of zilver....
ja die alfa was zalig om mee te rijden en vond de kleur ook wel eens iets anders dan een rode of zilver....
greetzzzzz!
Ik ben geen mpv fan maar de S-max ziet er niet verkeerd uit.
Die Spyder is erg
, ook deze kleur staat haar goed.
alé ge woont ook niet verkeerd hè.
Die Spyder is erg

alé ge woont ook niet verkeerd hè.
Nu ongeveer een maandje m'n rijbewijs, dus ja dan wil je eigenlijk ook wel meteen een auto.
Ik heb lang getwijfeld voor een sportieve coupé ( Alfa Romeo GTV of Peugeot 406 Coupé) of voor een betrouwbare sedan.
Omdat de coupes er toch wel afgetrapt uit zagen, voor mijn budget dan, heb ik gekozen voor een mooie sedan: Volvo S40 1.8 Europa.

Ik heb lang getwijfeld voor een sportieve coupé ( Alfa Romeo GTV of Peugeot 406 Coupé) of voor een betrouwbare sedan.
Omdat de coupes er toch wel afgetrapt uit zagen, voor mijn budget dan, heb ik gekozen voor een mooie sedan: Volvo S40 1.8 Europa.

"Brengt de ochtend avondrood, dan heeft er iemand met je klok gekloot".
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).
- brambo21
- Contacteer:
tja als je dan moet kiezen dan maar gelijk goed he
zweedse degelijkheid ten top ik begon met een oud afgetrapt simca'tje 110

zweedse degelijkheid ten top ik begon met een oud afgetrapt simca'tje 110

MC-LAREN FAN for ever
....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18

Toch goed dat je een Volvo hebt gekozen
En deze S40 is helemaal niet mis, zeker niet voor een eerste auto

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
-
- Moderator
Geen slechte eerste auto
Alleen de onderdelen zijn wat prijzig bij Volvo, net zoals een beurt.
Maar aan de andere kant gaat er relatief weinig stuk aan een Volvo.
Zo een Peugeot 406 Coupe is wel uber, maar je moet wel een leuk budgetje hebben om de lekkere V6 te hebben.

Alleen de onderdelen zijn wat prijzig bij Volvo, net zoals een beurt.
Maar aan de andere kant gaat er relatief weinig stuk aan een Volvo.
Zo een Peugeot 406 Coupe is wel uber, maar je moet wel een leuk budgetje hebben om de lekkere V6 te hebben.
- kennytuning_
- Banned
tja...
ikzelf heb nog geen wagen (ben immers nog maar 14) komt nog wel
maar mijn ouders rijden nu in een peugeot 206 HDI 1.6 diesel (5deurs) geloof een 75 pk toch al eens topsnelheid gehad van 170/km
ikzelf heb nog geen wagen (ben immers nog maar 14) komt nog wel

maar mijn ouders rijden nu in een peugeot 206 HDI 1.6 diesel (5deurs) geloof een 75 pk toch al eens topsnelheid gehad van 170/km