Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Veicolo schreef:Zo! Dat zijn de vreemdste exponenten van de 1:1 voorbeelden die ik sinds lange tijd heb mogen ervaren buttonfreak. Toch heeft het ook wel wat vertederends...
voor een 3-set betaalde ik slechts 2 euro... dan kun je zulke curiositeiten nog wel vergeven
Mr. Dj M. schreef:Het heeft wel wat zo'n set, maar die 996 neus is werkelijk beschamend slecht!
Inderdaad, was eigenlijk de enigste waar ik moeite mee had om 'm te "identificeren" . 'T zal niet van de beste kwaliteit zijn, maar vind de auto's toch redelijk herkenbaar .
Roept inderdaad mxed feelings op. Sommige zijn leuk, MR2's zijn niet echt geslaagd. De Elise lijkt wel uit Cars te komen en je met een big smile toe te lachen
Na de vorige post met, laten we zeggen, minder geslaagde replica's uit China, komt nu een serie auto's die topkwaliteit zijn en de concurrentie met 1:43 aankunnen.
In dit geval gaat het om Kyosho, een Japans merk, maar dat zijn auto's ook in China laat maken.
Ik kreeg vandaag een fantastische Porsche 911GT1 van de jaren 1996, 1997 en 1998 (dus 3 modellen), 2x een Mazda 787B, een Nissan R89C, een R390GT1 en een model van het Amerikaanse M2 Machines van de Dodge Coronet. Nu is dat model niet zo super als de modellen die ik hiervoor noemde, maar zeker de moeite waard!
Ik ben dan ook bijzonder in mijn nopjes en kan niet wachten ze te fotograferen!