JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT
Schaal: 1:87

Re: JonnoT- 43 MM 2/10 Rare jongens die Italianen

Bericht door jonnoT »

jonnoT schreef:Daarnaast kreeg ik nog nieuws uit Italië. Er staat twee modellen voor mij bij ABC. De verrassing was groot. Niet alleen blijkt het niet om twee gebouwde modellen te gaan, maar om 1 gebouwd model en een kit. Om de verwarring nog groter te maken zijn het ook nog is de twee Alfa Romeo Mille Miglia winnaars die in eerste instantie niet verkrijgbaar waren en zijn de twee die zogenaamd wel leverbaar waren ineens niet leverbaar :doh: :nuts: Is het nog te volgen :mrgreen:
Al met al ben ik wel blij dat ik deze twee Alfa's binnenkort aan de verzameling kan toevoegen, want deze twee modellen zijn nortmaal niet te vinden en worden door niemand anders gemaakt.
De twee niet leverbare modellen zijn wel als gebouwd model van ABC te verkrijgen, maar een prijskaartje van € 220 per stuk is voor mij een niet bespreekbaar onderwerp.
Was dit al niet te volgen? Dan komt nu nog een leuke wending in dit verhaal. Nadat dat ik enige tijd terug een invoice van ABC mocht ontvang, kreeg ik gisteren een plots een bericht waarin stond medegedeeld dat ik die invoice kon deleten omdat zich een verandering had voorgedaan. De 2 nog missende Alfa's uit 1936 en 37 waren ineens geleverd aan ABC :nuts: :nuts:

Kortom ik ben binnenkort de trotse eigenaar van vier Mille Miglia winnaars :dance: :dance: :dance:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarmee het totaal op 23 van 24 komt en dus nog 1 te gaan is. Dat is dan ook direct de moeilijkste om te vinden. Ik heb geen idee wie de fabrikant is

Afbeelding
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Re: JonnoT- 43 MM 2/10 Rare Jongens die Italianen

Bericht door buttonfreak »

Ja, het blijven Romeinen he?

Bijzonder gefeliciteerd. Ik bedoel je doel zo dichtbij zien moet toch fantastisch zijn?
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

prachtige Alfa's, :worshippy:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Ik snap geen $%#& van het verhaal, maar belangrijkste is dat je straks een aantal fraaie MM-winners rijker bent. :D
Ik ben benieuwd naar de foto's. Wel een mooi overzichtje maken hè?
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
alain_1978
Schaal: 1:18

Bericht door alain_1978 »

Niks van aantrekken van die zotte maar toffe Italianen. Die zijn altijd al prettig gestoord geweest en dat maakt ze net zo aantrekkelijk :)
Het belangrijkste is dat je binnenkort 4 nieuwe schitterende modellen hebt :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
tom

Bericht door tom »

Net weer 'even' 12 pagina's van je topic doorgewerkt, wat een leuke en mooie verzameling met interessante zijweggetjes. Respect voor je speurwerk naar onbekende modellen, erg leuk!
jonnoT

Bericht door jonnoT »

tom schreef:Net weer 'even' 12 pagina's van je topic doorgewerkt, wat een leuke en mooie verzameling met interessante zijweggetjes. Respect voor je speurwerk naar onbekende modellen, erg leuk!
dank je voor het compliment. Ik hoop over niet al te lange tijd mijn nieuwe website online te hebben
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

model1op43 schreef:Ik snap geen $%#& van het verhaal, maar belangrijkste is dat je straks een aantal fraaie MM-winners rijker bent. :D
Ik ben benieuwd naar de foto's. Wel een mooi overzichtje maken hè?
My thoughts exactly Mike :thump_up2:

Mooie dikke Alfii Jonno, al ben ik niet zo van het vooroorlogsche spul...

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Altijd leuk als je bijna je doel hebt bereikt van een serie! Hoop dat je de laatste ook snel kunt vinden :worshippy:
Afbeelding
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Dat zijn weer supermooie MM-klassiekers John :thump_up:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik ben het spoor nog steeds bijster. Ik ben benieuwd wat er straks uiteindelijk bij je thuis staat. Aan de foto's te zien zijn het erg gave modellen :worshippy:
Nelis

Bericht door Nelis »

Dat ziet er mooi uit!

Ik wacht de foto's af...
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Raar of niet, als die mooie wagens maar komen! Die laatste zwarte moet je nog? Ook niet mis :drool:
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Peter Parker schreef: Die laatste zwarte moet je nog? Ook niet mis :drool:
Inderdaad die de zwarte Alfa is de laatste MM winnaar die ik nog moet. Ben het nog nooit op Ebay of zo tegengekomen en is van een merk waarvan de prijs al ver boven mijn budget ligt :evil: Enige oplossing is een Minichamp Alfa als basis gebruiken :cool:

Drukdoende met mijn website heb ik even wat foto's van modellen opnieuw geschoten om op de site in te voegen.

Ferrari 288 GTO Evoluzione (1/43 model by Joueff)
Afbeelding
Dit model heb ik al enige jaren , maar de achterspoiler ontbrak. In de tijd heb ik toen een donormodel van Jelmer gekocht om het weer compleet te maken. Pas gisteren heb ik het model gerepareerd :oops:

Ferrari 340 Mexcio Spyder ( 1/43 model by Tin Wizard)
Afbeelding
De vorige foto's hiervan waren wat overbelicht en daardoor kwam het model niet zo goed uit de verf
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

De roadster vind ik wel erg gaaf! Dat Maxico is echt passend hier een Ferrari met USA invloeden :shock: :worshippy:
Plaats reactie