Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Montezemolo schreef:Blijf dit een bijzondere Ferrari vinden, het was niet de mooiste, maar wel een echte "betaalbare" Ferrari voor die tijd, en natuurlijk hoort deze in iedere Ferrari Collectie thuis
Montezemolo
Daar sluit ik mij helemaal bijaan.
Mooie aanwinst bij je verzameling!
Montezemolo schreef:Blijf dit een bijzondere Ferrari vinden, het was niet de mooiste, maar wel een echte "betaalbare" Ferrari voor die tijd, en natuurlijk hoort deze in iedere Ferrari Collectie thuis
Montezemolo
Daar sluit ik mij helemaal bijaan.
Mooie aanwinst bij je verzameling!
Ik ook. Zelfs Ferrari's kunnen niet allemaal F40's zijn
Mooie aanwinst in een ook echt gave Ferrari kleur, die op schaal ook nog eens niet zo vaak wordt gespot. Niet te vergeten trouwens, je hebt hem ook nog met doos gescoord
Natuurlijk de 355, absoluut een geweldige Ferrari, was de 348 al een schoonheid, met de komst van de 355 was de ingeslagen weg van Ferrari helemaal compleet. Ik blijf dit een schitterend model vinden in iedre kleur en uitvoering
Mooie aanwinst in een kleur die hem ook goed staat
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
voorlopig staat deze nog in de doos omdat wij gaan verhuizen en daar komt m in een geheel nieuwe vitrine.
maar dan gaat t eens zo leuk zijn ze allemaal uit te pakken.
grtz