ja dat was een moie beurs en ik neem gewoon een bedrag mee en daar moet ik het mee doen en danb zo goedkoop mogelijk scoren vind ik gaaf om te doen.Silverarrow schreef:Sow, Houten was voor jou duidelijk een geslaagde beurs! Mooie modellen, vooral de nieuwste generatie Impreza
.
Oke zal ze volgende keer voor je aanwijzen mag jij eerst kiezen.Ferdi schreef:Ja...braadworst light dat is een MEGA update ,was er zelf bij toen je die modellen gauw van mij weg kaapte Werelds man,prachtig![]()
![]()
![]()
dank je ben er zelf ook blij mee en de c4 wrc staat niet op de site van IXO, dat zag @smokey maar wel op de beurs te koop dus soms zetten ze auto's in de markt die niet aangerkondigt worden die rossi ford focus was dat ook al zo.(maar ik heb hem in de kast en dat is het belangrijkste)AutoWolf schreef:Oeioeioei wat een geile livery heeft die C4, g#ddamnDie weathered Sub en Testcar #99 behoren ook tot de favorieten hier. HeFtIgE update Rudie
Hallo rule,Rule schreef:Als jij eens met een update komt dan zijn het er vaak zo jaloersmakend veel![]()
Er zitten weer plaatjes van modellen bij![]()
Heb je wellicht ook nog een foto van de voorkant van de S14?
Ik twijfel nog tussen de day-version van Solberg en deze night-version van Atkinson.
ja gave update he ik had hier me versterker en boxen van de vorige auto verkocht en daarvan ben ik gaan shoppen in houten en dat is redelijk gelukt.Mr. Dj M. schreef:Wat een update!![]()
Ik zie dikke EVO's en meer bijzondere maar wel erg leuke modellen, zoals de SX4 en die Celica, dat is helemaal een super model!