Dank jullie voor deze aardige reacties.
@ Guy, de oplage van dit model is 150 st. wereldwijd, maar hij wordt gemaakt in 4 verschillende uitvoeringen (maakt 600st. totaal) en er zijn ook nog bouwkits te koop, hoeveel (is eigenlijk totaal niet interessant) hij past wel heel goed in de collectie samen met de andere MB SS, SSK, SSKL. Uit deze geboorte komt dit model, een opbouw van een MB 680 S ipv MB 730 SS(K(L)).
@ Maurice, ik heb de echte ook een keer gezien, in de VS dan, bij het Pebble Beach gebeuren, dit model werd toen uitverkoren tot model van de show in zijn catagorie.
Eén van deze auto's is in het bezit van een Nederlander. Laten we samen nog eens verder dromen.
@ Disccoto, idd, soms ben je erg bereid om over je limiet heen te gaan, om een mooi / bijzonder model te willen bezitten, doe ik dit ook binen een jaar, ik weet het niet. Aan de andere kant, koop ik misschien voor euro 150 per maand aan MC's, Schuco's en Spark modellen. Iets minder uitgeven aan die modellen, en er staat zomaar weer een mega duur model in huis.
Maar genieten van dit model, dat doe ik zeker, en dat is dan weer onbetaalbaar (hij staat mooi geparkeert tussen tijdgenoten, dit is mijn opstelling voor modellen voor 1945).
Er volgt nu geen cadeaux update meer, pakjes zijn op, het zo wel genoeg, maar binnenkort hier op het MAF, een kleine Namac (laten aanschaffen) update.
Later Ron