supra007 collectie met foto's (alleen een beetje te groot)
- Jolly Club
Re: terug van weggeweest... met een super grote update !!
Heerlijke Peugeot 206 WRC supra !! 

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
dank voor de reacties
ik ben er ook weer erg blij mee, het enigste waar ik niet blij mee ben is dat ik de modellen zo heb weg moeten zetten...
ik ben trouwens aan het twijfelen als ik de motors ga verkopen. mocht er iemand interesse hebben hierin dan roep maar. ze mogen voor een klein/zacht prijsje weg

ik ben trouwens aan het twijfelen als ik de motors ga verkopen. mocht er iemand interesse hebben hierin dan roep maar. ze mogen voor een klein/zacht prijsje weg

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Mooie verzameling! Ruimteprobleem komt me bekend voor... 

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Leuke update, weer mooie aanwinsten gescoord
En eht ruimteprobleem komt mij ook helaas bekend voor 

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Dat is geen minne update, je hebt ruimte gebrek zie ik. Die tankdop van die Spyker hoe ben je daar aangekomen? 

bij deze een kleine update, maar al met al een update om trots op te zijn.
als eerste is de bmw e36 met e46 "body kit" en verlichting klaar.
op de foto's zijn de kentekens helaas nog niet geplaatst, maar er zitten nu duitse platen op.

als eerste is de bmw e36 met e46 "body kit" en verlichting klaar.
op de foto's zijn de kentekens helaas nog niet geplaatst, maar er zitten nu duitse platen op.

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Re: supra007 nieuw lid, met vele foto's
Porsche schreef:Wel gekomen LIMBURGER![]()
![]()
Alles is ok zolang je maar geen Ercedes koopt![]()
![]()
waarom? :p
Re: update bmw e36 met e46 voorkant af!!! incl led verlichting
Die Bimmer is wel über cool
Erg gaaf gedaan met die verlichting

Erg gaaf gedaan met die verlichting

- Mr. Dj M.
Vooral aan de voorkant komt de verlichting wel mooi uit, aan de achterkant is het wel jammer dat je echt ziet dat er een led achter zit
Graag ook nog wat buitenfoto's overdag, dan kunnen we de body ook even goed beoordelen en je duitse platen natuurlijk

Graag ook nog wat buitenfoto's overdag, dan kunnen we de body ook even goed beoordelen en je duitse platen natuurlijk

dank voor de recties,
op de achterlichten ben ik ook niet echt trots, maar aangezien de e46 die ik gekocht had hiervoor zinkpest had is het model heel breekbaar en ik vind het jammer als ik door een groter gat te boren het model naar de malle moeren help
..
al met al vind ik hem toch geslaagd, en de buitenfoto's zullen spoedig volgen..
op de achterlichten ben ik ook niet echt trots, maar aangezien de e46 die ik gekocht had hiervoor zinkpest had is het model heel breekbaar en ik vind het jammer als ik door een groter gat te boren het model naar de malle moeren help

al met al vind ik hem toch geslaagd, en de buitenfoto's zullen spoedig volgen..
dat is weer lang geleden...
ik heb het dan ook erg druk gehad met het ombouwen van de modellen.
met als resultaat dat oa de lamborghini af is, en de civic en 2 manta's bijna.
ik heb wel nog flink wat gekocht:
1/43
bmw x6 wit 2 x (1 x omgebouwd naar politie versie)
mercedes benz g klasse
bmw 7 serie
mercedes cl amg
range rover sport
2 volvo's weet zo niet welke
landrover defender
crash diorama van een calibra,
het oude diorama ( subaru ) weer een laag water gegeven nu is het water zo een 3/4 centimeter hoger
verder ga ik over een paar weken ook beginnen aan een nieuw project, een 1/18 dakar truck van hans stacey
ook heb ik een nieuw projectje : (dankzij generall lee) de buick gnx uit fast and furious 4 op basis van een gmp model., deze foto's staan in mijn ombouw topic

op deze foto staan de volvo’s, ( de grijze en bruine. Deze zijn beide van rastar, voor een belachelijke prijs van 1,50)

en vitrine verlichting:

ik heb het dan ook erg druk gehad met het ombouwen van de modellen.
met als resultaat dat oa de lamborghini af is, en de civic en 2 manta's bijna.
ik heb wel nog flink wat gekocht:
1/43
bmw x6 wit 2 x (1 x omgebouwd naar politie versie)
mercedes benz g klasse
bmw 7 serie
mercedes cl amg
range rover sport
2 volvo's weet zo niet welke

landrover defender
crash diorama van een calibra,
het oude diorama ( subaru ) weer een laag water gegeven nu is het water zo een 3/4 centimeter hoger
verder ga ik over een paar weken ook beginnen aan een nieuw project, een 1/18 dakar truck van hans stacey
ook heb ik een nieuw projectje : (dankzij generall lee) de buick gnx uit fast and furious 4 op basis van een gmp model., deze foto's staan in mijn ombouw topic

op deze foto staan de volvo’s, ( de grijze en bruine. Deze zijn beide van rastar, voor een belachelijke prijs van 1,50)

en vitrine verlichting:

Re: update terug van weg geweest (ALWEER)!!!
sorry, maar imageshack is veranderd, vandaar dat de fotos nu als thumbinals werden weergegeven, de volgende keer zal ik de goede weer pakken 

Knap gedaan. De Subaru diorama ziet er knap uit
Gr Johan

Gr Johan

Teller : 49 X 1:18 / 214 X 1:43
bij deze heb ik van simtek ook nog een paar geweldige foto's gekregen van de lambo die ik voor hem heb gemaakt!!!

simtek (david) als je liever niet hebt dat ik de foto's plaats, dan stuur maar een mailtje dan haal ik ze er gelijk weer vanaf

simtek (david) als je liever niet hebt dat ik de foto's plaats, dan stuur maar een mailtje dan haal ik ze er gelijk weer vanaf

- Mr. Dj M.
Mooi werk op de vorige page trouwens, maar de Lambo is echt super!
Mooi gedaan hoor en lekker dat extreme interieurtje
Is het trouwens een Maisto die je als basis hebt gebruikt of ben je duurder gegaan en is het een Autoart?
Mooi gedaan hoor en lekker dat extreme interieurtje