Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Kreeg vandaag een plexiglas vitrine binnen (besteld via Sora.de) Op maat gemaakt volgens mijn specificaties. Wil alleen nog een paar scharnieren in het bovendeksel. Heb em behoorlijk groot laten maken 50x100cm, zodat er ook 2 of 3 1:12 modellen in kunnen.
Paar fotootjes geschoten met enkele modellen erin.
Stoer aquarium inderdaad......waar plaats je zo'n mooie vitrine?! Niet praktisch om je koffie op te zetten zo op de salontafel, laat lelijke kringen achter!!
Haha, ik kan deze op een tafel zetten langs de wand. En door de spiegelbodem en achterwand lijkt het net of ik heel veel modellen heb, dus 3 voor de prijs van 1
Vind het ook heel leuk dat ik nu de auto's zeer goed kan bestuderen zonder hem te hoeven beetpakken. De onderkant is best aardig te zien in het spiegelgedeelte namelijk. En de huidige Exoto's en CMC's zijn van onderen bijna net zo interessant als aan de bovenkant.
rpi schreef:De onderkant is best aardig te zien in het spiegelgedeelte namelijk. En de huidige Exoto's en CMC's zijn van onderen bijna net zo interessant als aan de bovenkant.
Dat is inderdaad wel erg handig, mooie oplossing .