Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Schitterend model! Heb 'm zelf ook in 1:1 mogen bewonderen in Essen, en ik moet zeggen dat Spark 'm erg waarheidsgetrouw heeft nagebouwd. Ook de kleur is subliem
ja dat is de gt9R die is van dit jaar, die ik heb is de gt9 die is al 2 jaar oud en er waren veel problemen mee.
Nu hebben ze hem aangepast en wel goed gemaakt en dat is de gr9r volgens mij
ja dat is de gt9R die is van dit jaar, die ik heb is de gt9 die is al 2 jaar oud en er waren veel problemen mee.
Nu hebben ze hem aangepast en wel goed gemaakt en dat is de gr9r volgens mij
ik vond deze toch nog net een stukkie mooier.. de voorkant is gewoon beter met die extra luchthappers...
De vorige versie was een mengsel tussen een GT, een 911 en de spaceshuttle...
Prachtige aanwinsten De Corvette is echt een bruut racemonster en de Aston moet het dan meer hebben van zijn looks
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.