Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Matt Modelautos schreef:Het is zonder meer een feit dat Spark de zaken goed op orde heeft en als DD-verzamelaar mogen we helemaal al niet klagen. Alle NL Le Mans gangers zijn nu uitgebracht en zelfs deTriumph van R. Slotemaker uit Monte Carlo 1965 kan er ieder moment aankomen. Het wordt een goede (en dure )verzamelperiode.
@Gerben
DE Ferrari van Mike Hezemans staat in elkaar en is al helemaal gespoten. Alleen het kleine spul nog. (+die k l o t e raampjes...) en dan is hij klaar, dit is en blijft mijn zwakke punt helaas......
Ik moet alleen eventjes wachten tot ik weer wat meer gevoel in mijn vingers heb.
Hoi Matt, Dat heb je nog snel gedaan dan! Wouw. En istie mooi?
Doe maar kalm aan hoor. Gewoon alles in je eigen tijd. En daarna komen we naar Weert om hem op te halen.
En die Spijker komt er hier ook wel hoor. Misschien die van 2008 ook nog wel want daar is ook nog in gereden door Tom Coronel op Silverstone dat jaar.
Weer een leuke ombouwer?
Gerben Olsder schreef:Hoi Matt, Dat heb je nog snel gedaan dan! Wouw. En istie mooi?
Doe maar kalm aan hoor. Gewoon alles in je eigen tijd. En daarna komen we naar Weert om hem op te halen.
-Gerben-
Eigenlijk is ie te mooi om terug te geven....
Vandaag heb ik de voorruit en achterruit erin kunnen zetten. Het begint dus echt op te schieten.
Lucy verheugd zich er ook al op dat jullie hem op komen halen, want Dieuwke komt toch ook mee hé.
Gerben Olsder schreef:Hoi Matt, Dat heb je nog snel gedaan dan! Wouw. En istie mooi?
-Gerben-
Eigenlijk is ie te mooi om terug te geven....
Vandaag heb ik de voorruit en achterruit erin kunnen zetten. Het begint dus echt op te schieten.
Lucy verheugd zich er ook al op dat jullie hem op komen halen, want Dieuwke komt toch ook mee hé.
Hoi Matt,
Ja hoor, Dieuwke komt ook mee. Dat vind ze ook veel te leuk!
Maar krijg ik het model wel mee dan?
Dit is een Audi R10 TDI van Charles Zwolsman jr. en (Narain Karthikeyan (IND) Andre Lotterer (D) uit Le Mans 2009.
Ze werden er 7.de mee. Model is van Spark en dat is er vanaf te zien ook.
Tevens heb ik foto's gemaakt van het model op een diorama wat ik vorig eens gemaakt heb, specifiek om er foto's op te maken.
Maar op de een of andere manier was het in de vergetelhoek op zolder geraakt.
Knappe R10. Je diorama ziet er mooi uit en is erg origineel
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)