Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gaat hier tegenwoordig ook in een sneltreinvaart , maar weerom mooi JB-stuff , al hadden de achterlichten van de Volga iets beter gekund (volledig rood , geen oranje knipperlichten )
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Gisteren weer een pakket mogen ontvangen van Frank Het gaat inderdaad een beetje snel met de updates
Deze keer weer 1:43 modellen
De naar mijn mening beste filmreeks MAD MAX heeft AA nu een leuk setje uitgebracht. Ik blijf me verbazen over de details die ze in een 1:43 model kunnen stoppen Het blijft echter wel jammer dat AA ze niet smerig heeft gemaakt Het 1:18 staat hier uiteraard al een behoorlijke tijd in de kast
MAD MAX 2 The Road Warrior:
Nu maar hopen dat er ook nog wat modellen gemaakt gaan worden uit de eerste film
De andere twee modellen uit de doos volgen komende week.
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Mooi setje hoor! Ben niet echt van de film auto's meestal, maar uitzonderingen zijn er altijd. Moest de 1:18 Autoart AE86 uit de Initial D film/serie bijvoorbeeld echt hebben