Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heren ik snap ook niet hoe mijn afbeeldingen nu plotseling overgaan in een afbeelding van Foto-bucket. kan iemand mij aangeven hoe dit komt en wat ik er aan kan doen.
Bvd. Eugène
dave.r schreef:Waarschijnlijk heb je ze gewist of verplaatst in je albums.
Daardoor veranderd de IMG code waardoor ze niet meer te zien zijn.
Succes verder.
dat zal het wel zijn denk ik, heb dank dave.
Eugène
john schreef:Dit is natuurlijk helemáál mijn ding hè, Porsche's. Enkelen hiervan ook hier in de verzameling.
Inderdaad de meeste modellen die mijn verzameling telt zijn modellen die je meestal tegenkomt. namelijk de diecast van Minichamps, Spark, Schuco, Autoart en ga zo maar door. Echter ik heb ook redelijk wat kits gebouwd in de schalen 1 op 24 en 1 op 43. Ik zal dan ook zo veel mogelijk de "niet gangbare Porsche modellen"proberen te plaatsen. Mijn zwaarte punt ligt echter op de schaal 1 op 43 mede omdat deze met het oog op ruimte beter te verzamellen zijn.
Eugène