1 model links en rechts naast het logo
Wieldop kapt er mee (8-10-2011)
Re: Wieldop | Update 06-02: 1/18 AA Mercedes 190 2.3
Mooi overzichtje van die Mercedessen. Al zou ik het onderste plankje wel even herschikken
Uiteraard anders had je hem ook niet gekocht neem ik aan. (of je hem zelf mooi vind is tenslotte het belangrijkst)Wieldop schreef:Tja, ieder zijn mening. Zelf vind ik het wel een hele gave kleur
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- Lexusfreak
Dat is tenminste nog een echte Benz, ik vind de donkerrode ook erg sjiek..
mooie benzen,ik dacht dat het altijd auto's waren voor oude mensen.
maar daar denk ik nu heel anders over.je auto's staan ook netjes opgesteld
greetz,Kevin
maar daar denk ik nu heel anders over.je auto's staan ook netjes opgesteld
greetz,Kevin
Het probleem is dat ik de CLK een beetje heb verprutst tijdens het lijmen van een loszittende bumper. Nu is een koplamp ondoorzichtig geworden, dus die hou ik liever buiten het zichtTinman schreef:Al zou ik het onderste plankje wel even herschikken, 1 model links en rechts naast het logo
Lexusfreak schreef:Dat is tenminste nog een echte Benz, ik vind de donkerrode ook erg sjiek..
Edit: het ging om de 190 2.0 in barolo red.
Re: Wieldop | Einde verzamelen Siku.
Even een mededelinkje doen: ik ben gestopt met het verzamelen van Siku. 1:18 én Siku is met te duur, en een verzameling waar geen beweging in zit vind ik ook niet zo leuk eerlijkgezegd. Daarom heb ik besloten een groot deel van de Siku's te verkopen, de mooiste modellen blijven uiteraard nog wel (stuk of 15).
Van het geld dat deze (hopelijk) gaan opbrengen wil ik 1 of 2 vitrines kopen, en daarnaast meer 1:18 Mercedessen. Op deze manier wil ik de kwaliteit en kwantiteit, een van die belangrijke dingen uit het verzamelen, op peil houden.
Verwacht dus juist meer updates de komende tijd (in ieder geval, als ik de Siku's verkocht krijg)
Grtz.
Van het geld dat deze (hopelijk) gaan opbrengen wil ik 1 of 2 vitrines kopen, en daarnaast meer 1:18 Mercedessen. Op deze manier wil ik de kwaliteit en kwantiteit, een van die belangrijke dingen uit het verzamelen, op peil houden.
Verwacht dus juist meer updates de komende tijd (in ieder geval, als ik de Siku's verkocht krijg)
Grtz.
- kennytuning_
- Banned
eigenlijk goed en slecht nieuws ik heb ook besloten mijn 1/43 troep weg te doen en enkel 1:18 benze te sparen

Het Siku tijdperk voorbij--> leve 1:18 Benzen
Ben benieuwd naar een volgende update 
Als ik ze voor mijn verjaardag nog verkocht heb is de kans dat het een 500SEC van AA wordt vrij groot
Zit ook nog te denken aan een Maybach o.i.d., maar we zien wel.

Laatst gewijzigd door Wieldop op do 25 feb 2010 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom gaat iedereen Benzen 1:18 sparen
De jeugd van tegenwoordig
Ben benieuwd hoe je ons nu weer verast met je updates 
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- kennytuning_
- Banned
Was niet serieus bedoelt,
Wel gaaf dat je Mercedessen gaat sparen hoor, maar wat voor een Mercedessen??
Gewoon nieuwere modellen in straatversies, zoals je nu al aan het sparen bent

Gewoon nieuwere modellen in straatversies, zoals je nu al aan het sparen bent
1:18 Verzamelaar
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Tjah heb zelf niet echt wat met Siku, dus ik juich het toe!
Sowieso een doel kiezen, dat vind ik altijd erg goed van iemand. Zo gericht kan ik niet omgaan met m'n verzameling, nee bij mij blijft het met name bij straat modellen, maar verder ga ik niet
Sowieso een doel kiezen, dat vind ik altijd erg goed van iemand. Zo gericht kan ik niet omgaan met m'n verzameling, nee bij mij blijft het met name bij straat modellen, maar verder ga ik niet
Onder andere, en daarnaast ook jaren 80 en 90 modellen. Misschien een enkele keer een uitzondering naar Audi of BMW, de A8 6.0 W12 van Kyosho is ook wel heel mooi bijvoorbeeld.Kyoshofan schreef:Wat voor een Mercedessen??![]()
Gewoon nieuwere modellen in straatversies, zoals je nu al aan het sparen bent![]()
- mercedes fan
Wieldop schreef:Onder andere, en daarnaast ook jaren 80 en 90 modellen. Misschien een enkele keer een uitzondering naar Audi of BMW, de A8 6.0 W12 van Kyosho is ook wel heel mooi bijvoorbeeld.Kyoshofan schreef:Wat voor een Mercedessen??![]()
Gewoon nieuwere modellen in straatversies, zoals je nu al aan het sparen bent![]()
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti