Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tinman schreef:Al zou ik het onderste plankje wel even herschikken, 1 model links en rechts naast het logo
Het probleem is dat ik de CLK een beetje heb verprutst tijdens het lijmen van een loszittende bumper. Nu is een koplamp ondoorzichtig geworden, dus die hou ik liever buiten het zicht
Lexusfreak schreef:Dat is tenminste nog een echte Benz, ik vind de donkerrode ook erg sjiek..
Even een mededelinkje doen: ik ben gestopt met het verzamelen van Siku. 1:18 én Siku is met te duur, en een verzameling waar geen beweging in zit vind ik ook niet zo leuk eerlijkgezegd. Daarom heb ik besloten een groot deel van de Siku's te verkopen, de mooiste modellen blijven uiteraard nog wel (stuk of 15).
Van het geld dat deze (hopelijk) gaan opbrengen wil ik 1 of 2 vitrines kopen, en daarnaast meer 1:18 Mercedessen. Op deze manier wil ik de kwaliteit en kwantiteit, een van die belangrijke dingen uit het verzamelen, op peil houden.
Verwacht dus juist meer updates de komende tijd (in ieder geval, als ik de Siku's verkocht krijg)
Als ik ze voor mijn verjaardag nog verkocht heb is de kans dat het een 500SEC van AA wordt vrij groot Zit ook nog te denken aan een Maybach o.i.d., maar we zien wel.
Laatst gewijzigd door Wieldop op do 25 feb 2010 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Was niet serieus bedoelt, Wel gaaf dat je Mercedessen gaat sparen hoor, maar wat voor een Mercedessen??
Gewoon nieuwere modellen in straatversies, zoals je nu al aan het sparen bent
Tjah heb zelf niet echt wat met Siku, dus ik juich het toe!
Sowieso een doel kiezen, dat vind ik altijd erg goed van iemand. Zo gericht kan ik niet omgaan met m'n verzameling, nee bij mij blijft het met name bij straat modellen, maar verder ga ik niet
Kyoshofan schreef:Wat voor een Mercedessen??
Onder andere, en daarnaast ook jaren 80 en 90 modellen. Misschien een enkele keer een uitzondering naar Audi of BMW, de A8 6.0 W12 van Kyosho is ook wel heel mooi bijvoorbeeld.
Kyoshofan schreef:Wat voor een Mercedessen??
Onder andere, en daarnaast ook jaren 80 en 90 modellen. Misschien een enkele keer een uitzondering naar Audi of BMW, de A8 6.0 W12 van Kyosho is ook wel heel mooi bijvoorbeeld.
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti