Tom's Audi's en meer- een quattro van Atlas
Re: Tom's (voornamelijk) Audi-verzameling, nieuwe aanwinsten
Die site ken ik, erg leuk inderdaad.
Na een paar weken wachten is mijn volgende nieuwe aanwinst vandaag ook binnen. Komt in de vitrine tussen de moderne, gedetailleerde modellen van de DS te staan...

Na een paar weken wachten is mijn volgende nieuwe aanwinst vandaag ook binnen. Komt in de vitrine tussen de moderne, gedetailleerde modellen van de DS te staan...

Ah , de heruitgave van Dinky . Pracht model.
Vraagt natuurlijk om een overzichtfoto van je DS modellen
Wordt het niet is tijd voor een website, Tom?

Wordt het niet is tijd voor een website, Tom?
Ik heb niet eens tijd om de modellen te fotograferen, laat staan om ook nog HTML te kloppen...
Wauw, wat een mooie

- togicollector
- Schaal: 1:18
Leuke keuze. De Neo's zijn echt geweldig, maar de simple DS heeft zeker ook aantrekkingskracht. Zelfs de kleurcombinatie van de originele Dinky Toy is gebleven.
Koen

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
- eugene alferink
Tom, mooie aanwinsten, ik zie dat jij nu ook de 911 van de rijkspolitie in je bezit hebt, idd het is zoals je schrijft de details van Neo zijn super.
neo heeft nog meer 911`s in zijn programma, maar helaas zijn dit bijna allemaal amerikaanse uitvoeringen en deze kunnen mij net zoals de echte ,niet echt bekoren. Maar ze zijn top uitgevoerd.
Eugène
neo heeft nog meer 911`s in zijn programma, maar helaas zijn dit bijna allemaal amerikaanse uitvoeringen en deze kunnen mij net zoals de echte ,niet echt bekoren. Maar ze zijn top uitgevoerd.
Eugène
Er komen waarschijnlijk ook Europese uitvoeringen aan, heb ik ergens gelezen...
Ik vind deze AVD-auto zo mooi dat ik de andere twee eigenlijk ook wil hebben. Maar ja, de 924 Carrera GT van AA is uit, evenals de 964 en 944 turbo. Keuzes, keuzes...
Ik vind deze AVD-auto zo mooi dat ik de andere twee eigenlijk ook wil hebben. Maar ja, de 924 Carrera GT van AA is uit, evenals de 964 en 944 turbo. Keuzes, keuzes...
Tja, als je het mij zou vragen, zou ik voor die 2 andere AVD's gaan.tom schreef:Er komen waarschijnlijk ook Europese uitvoeringen aan, heb ik ergens gelezen...
De oplage is klein en zo heb je een unieke set bij elkaar.
10 kabinetten verder zijn ze nog meer waard dan nu.

Als ik zondag genoeg geld bij me had gehad, waren ze er al geweest...
Tja, Moeilijke keuzes , Tom. De 924 Carrera GT sluit natuurlijk lekker aan bij je 1:1 

Ja, die gaat er natuurlijk gewon komen...
- eugene alferink
Daarom heb ik mijn verzamelwoede grotendeels verlegd naar de schaal 1 op 43, mede met oog op ruimte in de vitrine`s. Bovendien kun je dan makkelijker keuzes maken, want er komt heden ten dage zo`n berg spul uit, ook in 1 op 18. En ja ik ben het helemaal met jou eens over die neo rijkspolitie, ik overweeg ook om de andere 2 aan te schaffen.tom schreef:Er komen waarschijnlijk ook Europese uitvoeringen aan, heb ik ergens gelezen...
- eugene alferink
Vertel Tom, sluit lekker aan bij je 1 op 1?jonnoT schreef:Tja, Moeilijke keuzes , Tom. De 924 Carrera GT sluit natuurlijk lekker aan bij je 1:1

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

De nieuwe/oude DS van Dinky Toys is natuurlijk ook super. Had bij mijn bestelling van ECI de flyer ook in het pakketje zitten. Ik ben benieuwd wat er nog meer gaat komen