belcar - grote update Danhausen beurs
- rallytukker
- Contacteer:
Re: belcar - update: Saubers
strakke wagen hoor de sauber`s en die met het geluid is wel het mooist

rallytukker on tour
Richtig Sauber dieser update
Greetz Richard

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Bedankt voor de reacties! Ben er zelf ook heel blij mee. Het geluid dat uit de box komt is inderdaad fantastisch
Vandaag ben ik voor de eerste keer naar de modelbeurs in Sevenum geweest en moet zeggen dat het me heel erg beviel en dat heeft veel te maken met de modellen die ik er gekocht heb
5 stuks heb ik er gekocht, de eerste is een heel mooi model uit de reeks van Michel Vaillant:
De F1-2003

Als 2e model de Le Mans winnaar van 1989, de bloedmooie Sauber C9 #63 bestuurd door Jochen Mass, Manuel Reuter en Stanley Dickens. Model is van IXO (LM1989)

Derde model is een DTM uit 2000, de mercedes #5 van Klaus Ludwig. Deze is van AutoArt

Samen met teammaatje Marcel Fässler die ik al had. Nu heb ik van de DTM 2000 al 5 mercedessen: #1, 2, 5, 6 & 18

Het 4e model is er eentje uit de Belcar
Als ik het goed heb heeft deze op de Belgische circuits gereden in 1999. Deze Porsche 996 #72 kwam uit in de GTB klasse en werd bestuurd door Karl Jacobs, Anton Gonnissen en Bernard Van Renterghem.
Model is van Minichamps en volgens mij is het een ombouw.

Afsluiten doen we met de Renault R24 #7 van Jarno Trulli uit 2004. Model is van Minichamps

Zoals jullie kunnen zien was het voor mij een goede beurs en ben ook heel blij met de nieuwe aanwinsten

Vandaag ben ik voor de eerste keer naar de modelbeurs in Sevenum geweest en moet zeggen dat het me heel erg beviel en dat heeft veel te maken met de modellen die ik er gekocht heb

5 stuks heb ik er gekocht, de eerste is een heel mooi model uit de reeks van Michel Vaillant:
De F1-2003

Als 2e model de Le Mans winnaar van 1989, de bloedmooie Sauber C9 #63 bestuurd door Jochen Mass, Manuel Reuter en Stanley Dickens. Model is van IXO (LM1989)

Derde model is een DTM uit 2000, de mercedes #5 van Klaus Ludwig. Deze is van AutoArt

Samen met teammaatje Marcel Fässler die ik al had. Nu heb ik van de DTM 2000 al 5 mercedessen: #1, 2, 5, 6 & 18

Het 4e model is er eentje uit de Belcar

Model is van Minichamps en volgens mij is het een ombouw.

Afsluiten doen we met de Renault R24 #7 van Jarno Trulli uit 2004. Model is van Minichamps

Zoals jullie kunnen zien was het voor mij een goede beurs en ben ook heel blij met de nieuwe aanwinsten

Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Re: belcar - Sevenum update
Coole aanwinsten.
Vooral die omgebouwde Porsche is leuk.
Hier staat die echte auto in een iets andere uitvoering.

Vooral die omgebouwde Porsche is leuk.
Hier staat die echte auto in een iets andere uitvoering.
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Hele mooie aanwinsten hoor! Ik moet trouwens wel zeggen dat het in Sevenum alsmaar drukker wordt! Af en toe was doorlopen echt niet mogelijk. Ook de tafels waren nu wat dichter op elkaar geplaatst leek het wel. Volgende keer maar eens een mini-meeting houden daar 

- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooie aanwinsten, productief dagje
die GT3 steelt voor mij de show 

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Gevarieerde updat
De C9 & 996 zijn
Gr Johan

Gr Johan

Teller : 49 X 1:18 / 214 X 1:43
Bedankt voor de reacties! In Sevenum was het inderdaad heel druk vorige week. Voor mij was het een geslaagde beurs en ik ga volgende keer zeker terug
De nieuwste aanwinst is de Dodge Viper GTS "driving experience" van Michelin.

De nieuwste aanwinst is de Dodge Viper GTS "driving experience" van Michelin.

Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.