Tom's Audi's en meer- een quattro van Atlas
Re: Tom's (voornamelijk) Audi-verzameling, nieuwe aanwinsten
Knappe Neo's!
Jammer dat die Golf Rallye en Audi-Porsche RS2 Avant er niet in 1:18 zijn
Jammer dat die Golf Rallye en Audi-Porsche RS2 Avant er niet in 1:18 zijn

Ik kan zeggen dat ik al deze modellen gaaf vind. Cool hoor
Zo'n RS2 is wel erg speciaal maar dat geldt voor de Rallye ook natuurlijk.

- eugene alferink
Super Tom die 928 van AA, heb `m zelf in `t wit, vind het een geslaagd model. De RS2 ziet er zo op t eerste gezicht ook top uit, heb `m van Spark nog niet gezien, maar op de foto lijkt hij echt mooi. 

- Mercedes_Freak
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
heel mooie modellen weer! je zal vast blij zijn nu de 1/18 A5 aangekondigd is door Norev 

die rs2 is echt machtig!
,en die all-road versie heeft ook wel wat!.
mooie aanwinsten

mooie aanwinsten

- Mr. Dj M.
Owh das wel erg leuk nieuws!Mercedes_Freak schreef:heel mooie modellen weer! je zal vast blij zijn nu de 1/18 A5 aangekondigd is door Norev
Inderdaad, want goed en betaalbaar. 

- Mr. Dj M.
Niet alleen goed en betaalbaar, maar ook eindelijk weer een Audi in deze schaal!
Overigens doet dat niks af aan het feit dat mijn eerst volgende Norev aankoop, denk ik eerst de DS3 is

Overigens doet dat niks af aan het feit dat mijn eerst volgende Norev aankoop, denk ik eerst de DS3 is

Tja, de AA 924 Carrera GT staat ook nog op de lijst. Die is wel duur.
In AIM las ik over de Audi 100 (begin jaren '70) in 1/18 van Signature. In twee- en vierdeurs uitvoering.
Ik kon er op Google niet zo gauw een foto van vinden. Dit model in ieder geval:

Ik kon er op Google niet zo gauw een foto van vinden. Dit model in ieder geval:
Dank allemaal voor de positieve opmerkingen over mijn aanwinsten van gisteren!
Ik had vandaag wat tijd over op het werk en heb deze besteed aan experimenteren met de portable fotostudio van de Xenos die ik onlangs gekocht heb. Ik had alleen geen modellen meegenomen dus snel even wat cheapo spul aangeschaft. Wat mij betreft simpel maar charmant, deze Welly's... en zeker voor 1,49 per stuk. Ik vermoed niet dat deze modellen even positief worden ontvangen...

Ik moet nog even experimenteren met uitlichting en scherptediepte, maar dit is al best aardig op zich. De kleuren kloppen goed na een enkele simpele Photoshop-handeling. Ook de positie van het statief moet ik nog even proberen, ben ik niet helemaal happy mee.
Ik heb er ook over gelezen en de eerste Nürnburg-foto's gezien. Wordt een relatief duur model maar op zich ben ik al blij dat iemand zich aan deze auto waagt.tripoux schreef:In AIM las ik over de Audi 100 (begin jaren '70) in 1/18 van Signature. In twee- en vierdeurs uitvoering.
Ik kon er op Google niet zo gauw een foto van vinden.
Ik had vandaag wat tijd over op het werk en heb deze besteed aan experimenteren met de portable fotostudio van de Xenos die ik onlangs gekocht heb. Ik had alleen geen modellen meegenomen dus snel even wat cheapo spul aangeschaft. Wat mij betreft simpel maar charmant, deze Welly's... en zeker voor 1,49 per stuk. Ik vermoed niet dat deze modellen even positief worden ontvangen...

Ik moet nog even experimenteren met uitlichting en scherptediepte, maar dit is al best aardig op zich. De kleuren kloppen goed na een enkele simpele Photoshop-handeling. Ook de positie van het statief moet ik nog even proberen, ben ik niet helemaal happy mee.
hey, de vent met de fototent
foto's zien er nu al goed uit. 

Wat een bagger modellen..
Next
Moehahahahaha!
Grapje. Nette foto's zo
De Punto is ook in mijn Sammlung 

Dank, heren! Het probleem is dat goedkope modellen er slechter uitzien als de fotografie beter wordt...
Nu dan eindelijk redelijke foto's van mijn aanwinsten van gisteren. Volgende keer neem ik een beter statief mee, dan kan ik het perspectief meer naar mijn zin krijgen en beter experimenteren met scherptediepte.

Nu dan eindelijk redelijke foto's van mijn aanwinsten van gisteren. Volgende keer neem ik een beter statief mee, dan kan ik het perspectief meer naar mijn zin krijgen en beter experimenteren met scherptediepte.

mooie modellen die je showt
ben vooral echt te spreken over die strakke golf
Greetz Richard

ben vooral echt te spreken over die strakke golf

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!