Marktplaats
Re: Marktplaats
Als ik het goed begrijp, is dit een algemeen marktplaats topic geworden?
Ik zou nl. graag weten of iemand ervaring heeft met verkoper Luc uit Bree (BE). Heeft diverse schaalmodellen in 1/18 ed.
Ik zou nl. graag weten of iemand ervaring heeft met verkoper Luc uit Bree (BE). Heeft diverse schaalmodellen in 1/18 ed.
- kennytuning_
- Banned
Luc is een heel goede verkoper.
Ik ken hem persoonlijk.
Staat ook regelmatig in Houten op de beurs.
Kan je gerust bij kopen.
Het versturen gaat waarschijnlijk vanuit Nederland, scheelt in kosten.
Antonio.
Ik ken hem persoonlijk.
Staat ook regelmatig in Houten op de beurs.
Kan je gerust bij kopen.
Het versturen gaat waarschijnlijk vanuit Nederland, scheelt in kosten.
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
Ok fijn, hij leek me idd betrouwbaar maar je weet nooit natuurlijk, zeker als het om grote bedragen gaat vraag ik het liever eventjes na 

Mss makkelijk om hier zo'n topic van te maken net zoals die Ebay Winkels??
"Ervaring met Marktplaats verkopers"
"Ervaring met Marktplaats verkopers"
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Ik ken hem ookWieldop schreef:Als ik het goed begrijp, is dit een algemeen marktplaats topic geworden?
Betrouwbare verkoper

Je kan op je 2 oren slapen

Re: Curt Summers (marktplaats)
Hallo,
Ik ben totaal geen autobouwer ( 1 keer geprobeerd maar dit was een jammerlijke poging wat op niks uitdraaide ) maar ik vond het wel even nodig om hier op te reageren, al is het dan ook een oud topic.
Ik ken Curt inmiddels wel een beetje en ik kan er niks anders van zeggen dan dat het een betrouwbare verkoper is, en niet duur.
Als hij z'n spullen op voorraad heeft is het ook zeer snel geleverd.
Ook heeft hij nu zijn eigen webwinkel, en alles wat daar op staat is op voorraad.
Wat hij niet heeft is hij altijd bereid om te bestellen.
Gr Heico
Ik ben totaal geen autobouwer ( 1 keer geprobeerd maar dit was een jammerlijke poging wat op niks uitdraaide ) maar ik vond het wel even nodig om hier op te reageren, al is het dan ook een oud topic.
Ik ken Curt inmiddels wel een beetje en ik kan er niks anders van zeggen dan dat het een betrouwbare verkoper is, en niet duur.
Als hij z'n spullen op voorraad heeft is het ook zeer snel geleverd.
Ook heeft hij nu zijn eigen webwinkel, en alles wat daar op staat is op voorraad.
Wat hij niet heeft is hij altijd bereid om te bestellen.
Gr Heico
Laatst gewijzigd door Ricardo op ma 08 mar 2010 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: SPAM
Reden: SPAM
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Mijn tot nu toe eerste negatieve ervaring met Marktplaats. Afgelopen donderdag een model besteld bij ene Philip uit Lelystad. Geld overgemaakt en alles lijkt goed te gaan. Totdat ik vrijdagmorgen 7u een mail krijg dat hij het model nergens meer kon vinden. Hij zou het geld terugstorten maar tot nu toe nog altijd niets gezien. Wel had hij de tijd genomen om eenzelfde model op ebay op te sporen. Had hij in die tijd niet beter mijn geld terug kunnen boeken?
Uiteraard kan dit nog goed komen als deze Philip het geld terugstort, maar voor een fout van zijn kant vind ik het lang duren voordat hij het geld weer overgemaakt heeft.
Dus kijk even uit als je bij deze meneer een model koopt. De meeste van zijn foto's komen trouwens van CK motorsport (een welbekende ebay handelaar) af. Nog een herkenningspunt
Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes Arno
Uiteraard kan dit nog goed komen als deze Philip het geld terugstort, maar voor een fout van zijn kant vind ik het lang duren voordat hij het geld weer overgemaakt heeft.
Dus kijk even uit als je bij deze meneer een model koopt. De meeste van zijn foto's komen trouwens van CK motorsport (een welbekende ebay handelaar) af. Nog een herkenningspunt

Groetjes Arno
Powersprint schreef:Mijn tot nu toe eerste negatieve ervaring met Marktplaats. Afgelopen donderdag een model besteld bij ene Philip uit Lelystad. Geld overgemaakt en alles lijkt goed te gaan. Totdat ik vrijdagmorgen 7u een mail krijg dat hij het model nergens meer kon vinden. Hij zou het geld terugstorten maar tot nu toe nog altijd niets gezien. Wel had hij de tijd genomen om eenzelfde model op ebay op te sporen. Had hij in die tijd niet beter mijn geld terug kunnen boeken?
Groetjes Arno
Heb met deze verkoper regelmatig zaken gedaan en hij is bij mij altijd z'n woord nagekomen,
aangezien we het weekend ingaan kan het inderdaad zijn dat je het geld nog niet terug ontvangen hebt,
als men namelijk vrijdag geld overmaakt is dit pas zichtbaar na het weekend op je rekening.
Na mijn mening loopt je een beetje teveel op de zaken vooruit , want wat is nu één dag ?
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Ik begrijp wat je bedoelt Andre, maar ik wil het toch even melden. Ik zeg ook nog niet dat ik hem niet vertrouw (en ik heb ook nog goed contact met hem) maar ik denk dat mocht je bij Philip bestellen, je dan wel even voor de zekerheid kan vragen of het model daadwerkelijk op voorraad is. Ik schrijf hem ook nog zeker niet af als verkoper, als hij zijn belofte gewoon nakomt is er niets aan de hand
En dan zal ik dat hier ook zeker melden.
Misschien dat mijn post ietwat te negatief overkwam, maar dat was dan niet de bedoeling. Ik wilde het alleen even melden
Groetjes Arno

Misschien dat mijn post ietwat te negatief overkwam, maar dat was dan niet de bedoeling. Ik wilde het alleen even melden

Groetjes Arno
Met overboeken via internet (en wie doet dat tegenwoordig niet?) staat het meteen op de rekening.
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
tom schreef:Met overboeken via internet (en wie doet dat tegenwoordig niet?) staat het meteen op de rekening.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Mag wettelijk gezien binnen Nederland niet langer duren dan een dag. En de banken houden zich hier wel aan volgens de laatste berichten Als het dus een dag later niet op je rekening staat is het gewoon niet overgemaakt.