Verzameling OTF'er (Renault 5 Alpine Turbo)
Re: Verzameling OTF'er (Witte producten: MG MGA 1600/AH Sprite)
Erg fraaie modellen! Die Frogeye is een heerlijk simpel ding- geen kofferdeksel of deurklinken, geen cabriokap (alleen een stel spanten en een stuk zeil wat je erover mag gooien). Leuk model van Altaya, goed getroffen!
De A is ook erg strak trouwens. Ik heb ook een 1:18 MGA, maar volgens mij niet van Revell...
De A is ook erg strak trouwens. Ik heb ook een 1:18 MGA, maar volgens mij niet van Revell...
Polistil heeft ook een A vervaardigd, ik dacht dat het op iets grotere schaal was (1:16).tom schreef:De A is ook erg strak trouwens. Ik heb ook een 1:18 MGA, maar volgens mij niet van Revell...
Bij dit exemplaar zit er een losse softtop bij.alain_1978 schreef:Die MGA van Revell is idd een heel goed model, zeker voor de prijs die ze ervoor vragen!
Vooral het motorcompartiment is zeer mooi gedaan.
Ik heb hem ook maar in Britsh Racing Green en die heeft een hardtop dakje.
Vind de kleurencombinatie heel geslaagd.
Wat ik ook goed vind, is dat er geen tapijt in het interieur is.
Dit strookt volledig met de "basic"-filosofie van de A (in 1:1 open je de deuren aan de binnenzijde met een kabel).

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
De Austin is erg leuk, mooie kleurencombi en die zie ik ook weer terug op de MGA
Jammer van het wiel alleen, hopen dat je dit inderdaad nog eens met een nieuw onderstel kan fixen. Wat ik zelf ook jammer vind is de zijknippertjes. Die horen er helemaal niet op. Zelfs in de USA was dit niet gemonteerd, hooguit misschien verkrijgbaar?!?
Heb ze er bij mij afgepolijst, maar toch wel zonde dat Revell ze maakte op het verder zo mooi en kloppende model

Jammer van het wiel alleen, hopen dat je dit inderdaad nog eens met een nieuw onderstel kan fixen. Wat ik zelf ook jammer vind is de zijknippertjes. Die horen er helemaal niet op. Zelfs in de USA was dit niet gemonteerd, hooguit misschien verkrijgbaar?!?
Heb ze er bij mij afgepolijst, maar toch wel zonde dat Revell ze maakte op het verder zo mooi en kloppende model

Ik denk dat je gelijk hebt, Polistil en 1:16. Heb me altijd afgevraagd waarom het niet gewoon in 1:18 kon... hij misstaat trouwens niet echt tussen de 1:18s.
Op Flanders Collection Car heb ik er ook een paar zien staan, leken qua grootte vrij gelijkaardig.tom schreef:Ik denk dat je gelijk hebt, Polistil en 1:16. Heb me altijd afgevraagd waarom het niet gewoon in 1:18 kon... hij misstaat trouwens niet echt tussen de 1:18s.

Re: Verzameling OTF'er (Witte producten: MG MGA 1600/AH Spri
De ultieme E9 is deze 3.0 CSL ( Lichtbau ), ook wel gekend als "Batmobile" vanwege de opvallende spoilerset (die in sommige landen in de kofferbak lag en door de eigenaar gemonteerd moest worden).
Een homologatiemodel voor de openbare weg met een aantal aluminium koetswerkpanelen (motorkap, portieren, ...) en plexiglazen zijruiten.
De 6-in-lijn beschikte eerst over 180 pk (2 985 CC), later 200 pk (3 003 CC) en ten slotte 206 pk (3 153 CC).
Ik bezit deze gele dealerversie (Minichamps).
Een opvallende tint die mij meer aanspreekt dan de grijze versie.
Het summum blijft natuurlijk de witte variant met spoilerset.

Typerend voor de 3.0 CSL was deze striping.

Het fraaie lichtmetaal

Een homologatiemodel voor de openbare weg met een aantal aluminium koetswerkpanelen (motorkap, portieren, ...) en plexiglazen zijruiten.
De 6-in-lijn beschikte eerst over 180 pk (2 985 CC), later 200 pk (3 003 CC) en ten slotte 206 pk (3 153 CC).
Ik bezit deze gele dealerversie (Minichamps).
Een opvallende tint die mij meer aanspreekt dan de grijze versie.
Het summum blijft natuurlijk de witte variant met spoilerset.

Typerend voor de 3.0 CSL was deze striping.

Het fraaie lichtmetaal

Re: Verzameling OTF'er (BMW 3.0 CSL)
Gaaf in deze kleur. Mooie aanwinst OTF 

Super gave BMW
Eén mijn absoluut favoriete van het Beierse merk.
Mis wel de Spoilerset en de lekker uitgebouwde wielkasten van de wedstrijdversie 

Das ist ja der wahnsinn
super beamer om te bekijken
ziet er erg goed uit!!
Greetz Richard

ziet er erg goed uit!!
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Erg fraai model en wat betreft de kleur heb je helemaal gelijk. 

- ///M-power
Prachtige CSL
De opvallende kleur staat hem goed

De opvallende kleur staat hem goed

Alpine, Renault & BMW!

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Logisch dat je deze verkiest boven grijs! Grijs is zo veel minder sprekend en je mist ook details dan, heel gaaf ding is het en inderdaad met erg mooi "lichtmetaal" 

Bedankt voor de reacties!
En als ik nog plaats had, zou ik de bespoilerde witte versie in huis halen, maar dat zal helaas een utopie blijven.
En als ik nog plaats had, zou ik de bespoilerde witte versie in huis halen, maar dat zal helaas een utopie blijven.

Ooit mijn favoriete Majorette...

Erg mooi deze Minichamps, juist in deze kleurstelling en striping.

Erg mooi deze Minichamps, juist in deze kleurstelling en striping.