Sommige modellen zijn al eerder voorgesteld, maar om ze allemaal te laten zien komen ze gewoon nog een keer voorbij. Ik begin met de 1976 Porsche 934 RSR Turbo, client version van Exoto:

1976 Porsche 935 turbo, client version:

1985 Porsche 959, Exoto/Motorbox
Ben benieuwd hoe het model van Autoart eruit gaat zien, hoop dat ze wel een later model jaar nemen met die als optie leverbare rechter buiten spiegel

Porsche 911 Turbo (993) van UT Models:
Het interieur van dit model heb ik een paar keer aangepast, maar nu met het mooie tan is dit wel de mooiste combinatie, zowiezo beter dan het standaard rode interieur, is een persoonlijke mening...

En dan nog een Porsche 993, deze heb ik Porsche 911 (993) Turbo Speedster genoemd. Gekocht als schade model en voor onderdelen, héél, héél lang geleden. Had ook nog meer Porsche onderdelen van een 930 Speedster. Zoals ik al vaker heb verteld, ik kan geen model auto spuiten, althans niet de hoge kwaliteit die ik eraan stel. Dus had ik iemand gevonden die dat wel even kon doen, woont in Heemskerk en heeft ook een webshop. Parelmoer wit moest deze worden, kreeg echt een bagger model terug. Echt zo slecht gespoten en van kwaliteit was zeker niet meer te spreken. Heb een deel van het betaalde geld terug gekregen en heb daar zelf een paar spuitbussen van gekocht, resultaat, een redelijk ogend model...

Het interieur is ook gestoffeerd...
Porsche 911 GT2 (993), UT Models

Alleen aangepaste uitlaten...

Zo op de voorpagina van Autovisie met Monique Sluiter, 1996 Nr.1.

Bijna...

Porsche 911 GT2, UT Models
Deze hadden jullie nog te goed, had toen 2 STP modellen gekocht, deze GT2 en een GT1 en ondaan van alle stickers:

2 (!) Recaro Porsche stoelen, 4 punts gordels, antenne, brandblusser, 2 ruiten wissers en kenteken platen voor en achter...

Ook ander aluminium uitlaten...

detail: Porsche emblemen op de dorpels...

Porsche GT1 (993), UT Models

Porsche GT1 (996), UT Models
Dit is dus die andere voormalige STP uitvoering: