Oke daar ben ik dan weer.
Het was een mooie week voor mij hier ik heb alle niet rallymodellen te koop staan op e-bay en van de 35 die ik te koop had heb ik er nu nog 10 over en die staan weer opnieuw op e-bay.
en van een deel van dat geld van de 25 verkochte modellen ben ik vandaag gaan shopen in houten en ik heb 3 modellen bij @ ferdinand opgehaald.
dus hier komen ze.
De eerste is een model dat @ferdinand voor me gemaakt heeft de decal is een beetje aan de rode kant maar ik vind dat niet erg.(ik ben er erg blij mee)
het is de mitsubishi lancer wrc van rallyrijder b.de jong en navigator T.Hillen dit was de eerste rally die ze met deze auto hebben gereden en was de Rally Haspengouw 2010.
De tweede (ook weer een gebouwd door @ferdinand) is een model wat ik graag wou hebben om mijn setje duitsland rally compleet te hebben van het wevers team van 2008.
Het is de ford focus wrc van de twentse rally topper E.Wevers en navigator J.van weren zij reden met deze auto dus de wrc rally duitsland 2008.
de derde is een auto die niet te koop is en dus is gebouwd door @ ferdinand.
het is de ford focus wrc van rallyrijder h.solberg en navigator c.menkerud zij reden met deze auto de rally sweden 2008.
de vierde is een s2000 auto met een super strake livery.
Het is de peugeot 207 s2000 van rallyrijder k.meeke en navigator p.nagle zij reden met deze auto de mooiste wedstrijd in belgie de rally van ypres 2009.
de vijfde is weer een s2000 auto met een strake livery.
Het is de peugeot 207 s2000 van rallyrijder s.sarrazin en navogator j.renucci zij reden met deze de rally van monte carlo 2009.
de zesde is een livery die je niet vaak tegen komt op een focus, in houten kocht @fedinand de monte carlo uitvoering voor 18 euro en ik dacht

dat is een koopje geweest en toen zij de beste man ik heb er nog wel meer van en kwam hij met deze aanzetten voor 16 euro en de modelen zijn van minischamps en kosten op het internet over de 40 euro.
Het is dus de ford focus wrc van de sympatieke rallyrijder p solberg en navigator p.mills zij reden met deze auto de rally van argentina 2000.
de zevende is een model waar ik al lang naar op zoek was maar steeds niet kon vinden en nu in houten stond hij er voor 25 hele euro's incl de volgende achtste auto van deze update.
Hte is de Toyota Corolla WRC van rallyrijder d.auroil en navigator d.giraudet zij reden met deze auto de rally van finland 1997.
De achtste is een model die ik erg gaaf vond en de verkoper had hem zo goedkoop staan dat ik ze niet kon laten staan.
Het is een Toyota Corolla WRC van rallyrijder m.martin en navigator kitsing zij reden met deze auto de rally san remo 1999.
de negende is een model waar IXO al mee was gekomen maar dat was een dirt versie en die vond ik niet zo mooi en nu altalya met een schone versie kwam heb ik hem op de beurs gekocht.
Het is de auto van het gelegenheidskoppel en man en vrouw s-loeb en s-loeb en de rallyauto is de super strake c2 s1600 met echt een mooie livery ze reden met deze auto de rally du var 2008.
en tiende is een is een model die ik voor het eerste zag in houten en vond het een mooie livery en na zeuren over de prijs kreeg ik hem in handen voor 20 euro.
Deze livery zie je niet vaak en ben er dan ook erg blij mee.
Al met al een mooie beurs en ik denk dat ik voor de verkochte modellen mooi spul weer heb gekocht en het rest van het geld gaat bij een nieuwe vitrine kast die hier komt binnenkort in de keuken maardat zien jullie van zelf wel langskomen.
rudie