Foto Wedstrijd [Discusieer hier!]

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
BU
Contacteer:

Foto Wedstrijd [Discusieer hier!]

Bericht door BU »

Hier mag je discusieeren, niet in de andere topics :!:.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Oeps dat zag ik telaat. Maarten 1 gaat mooi over in de achtergrond en dat maakt de dio net echt. :drool:
supernova

Bericht door supernova »

De foto Maarten2 (jeep van Ford? in het zand) vond ik erg mooi. De foto Bird2 (zilveren Maranello van achteren gefotografeerd) vind ik het meest realistisch. Het tafereeltje doet me namelijk erg denken aan de foto's die je op marktplaats tegenkomt van mensen die hun sportwagen te koop aanbieden. Goed gedaan dus! :thump_up:
Tim

Bericht door Tim »

Veel mooie foto's, maar die van Bird voldeed wat mij betreft het beste aan de opdracht: modelauto zo fotograferen dat je geen verschil meer ziet met 1:1.

Foto van markopolo was goede 2e voor mij, maar is toch bij nadere beschouwing meer een diorama.

Al met al een leuk idee van BU, Benieuwd wanneer de volgende competitie is. :thump_up:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Tim schreef:Veel mooie foto's, maar die van Bird voldeed wat mij betreft het beste aan de opdracht: modelauto zo fotograferen dat je geen verschil meer ziet met 1:1.

Dat dacht ik dus ook, BU had namelijk al eens een link van een site gepost waar mensen een modelauto tussen ander echt verkeer fotografeerde. Echter:

BU schreef:Met als thema: Een van je modelauto's op de foto zetten, zó dat het net echt lijkt! Dus bij voorkeur buiten, of als je een mooi diorama hebt kan dat natuurlijk ook werken.
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ja daar bedoel ik dus mee dat je hem zo realistisch mogelijk moet fotograferen :wink:.
Bird
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Bird »

BU had namelijk al eens een link van een site gepost waar mensen een modelauto tussen ander echt verkeer fotografeerde

Ik denk dat ik die link over het hoofd heb gezien, weet iemand nog waar die link naar toe ging?

En bedankt voor de reacties over de foto, hij was inderdaad beter gelukt dan ik had verwacht, heb namelijk een digitale camera van Trust gebruikt (sorry voor de reclame)
Afbeelding
Plaats reactie