Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ziet er allemaal echt goed uit zo !!!
die tracteur is gaaf en lachuh om te zien en die RC4 is super
verder mooi gebruik van je dio`s maar euh die 304 had je wel even van z`n sokkel af mogen breaken zeg maar
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
heb gisteren wat gewerkt aan mijn autokerkhof,paar auto's bijgezet anders ingedeeld,uitgebrande vrachtwagen enz.
Kijk en geniet en laat jullie maar horen wat jullie er van vinden of dat er nog iets moet veranderen,ik sta daar open kan alleen maar beter worden
Heb net je topic doorgelopen en het ziet er allemaal fantastisch uit Schitterende aankleding van je stricktly Peugeot verzameling. 10 bladzijden binnen 4 dagen Welkom nog!
AutoWolf schreef:Heb net je topic doorgelopen en het ziet er allemaal fantastisch uit Schitterende aankleding van je stricktly Peugeot verzameling. 10 bladzijden binnen 4 dagen Welkom nog!
Dacht hetzelfde...... WOOOOOOOW wat een gave dio's, vooral het autokerkhof vind ik gaaf
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
AutoWolf schreef:Heb net je topic doorgelopen en het ziet er allemaal fantastisch uit Schitterende aankleding van je stricktly Peugeot verzameling. 10 bladzijden binnen 4 dagen Welkom nog!
dank u,als je al een grote verzameling hebt en die word altijd maar groter heb je al heel wat foto's en je heb ze dan nog niet allemaal gezien