Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Owh dat is helemaal mooi, had verwacht dat het decals op de deuren waren, maar het is dus een tamponrpint!
Nou zuunich zijn op dah mhooie und seldsame dingh dhan en ik verwacht overigens niet dat een dealer er nog eentje zou hebben in de verkoop. Misschien dat er nog wel een paar dit in de showvitrine met eigen collectie hebben?
Mr. Dj M. schreef:Owh dat is helemaal mooi, had verwacht dat het decals op de deuren waren, maar het is dus een tamponrpint!
Nou zuunich zijn op dah mhooie und seldsame dingh dhan en ik verwacht overigens niet dat een dealer er nog eentje zou hebben in de verkoop. Misschien dat er nog wel een paar dit in de showvitrine met eigen collectie hebben?
hey,
dank u wel,
ik dacht ook eerst dat het een decals waren maar heb het nagevraagd en zou zo speciaal gemaakt zijn ervoor.
er zoude een paar bestaan en die zouden enkel in Belgie, nederland en luxemburg beschikbaar geweest zijn.
het zit dus in een schoon in een plexi vitrine en word met zorg behandeld
Als het decals waren, dan kan je als je goed kijkt altijd een randje zien waar deze ophouden.
Dan kunnen ze overigens alsnog ook wel onder de blanke lak zitten, maar dat is ook meer dan prima en eigenlijk nog slijtvaster dan een tamponprint
Die case is inderdaad ook wel belangrijk maar maakt het af natuurlijk. Lijkt trouwens gewoon zo'n standaard display case die Minichamps nog steeds (merkloos) leverd.
Mr. Dj M. schreef:Als het decals waren, dan kan je als je goed kijkt altijd een randje zien waar deze ophouden.
Dan kunnen ze overigens alsnog ook wel onder de blanke lak zitten, maar dat is ook meer dan prima en eigenlijk nog slijtvaster dan een tamponprint
Die case is inderdaad ook wel belangrijk maar maakt het af natuurlijk. Lijkt trouwens gewoon zo'n standaard display case die Minichamps nog steeds (merkloos) leverd.
ik vond het ook weer iets origineel, is eens iets anders dan een gewone standaard auto.
en vond het wel leuk om er zo eentje hebben.
ja want ik ben daar dan ook voorzichtig mee als ik het afstof en als ik het verplaatst. want het is echte delicate zaken.
maar vraag mij eigenlijk nu af wat voor waarde dat die zou hebben?