Hartelijk dank voor je reply man!
Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Mr. Dj M. --> [1:18] Corvette C5 - MGB GT Police - Hanse
Juist die bedoelde ik little_oldtimerke
De Coune MGB Berlinette
de mg police is gewoon schitterend
de andere aanwinsten zijn zeker ook knap maar de Mg springt ervoor mij uit !
de andere aanwinsten zijn zeker ook knap maar de Mg springt ervoor mij uit !
- Mr. Dj M.
Dit specifieke kenmerk is er alleen op de cabrio met hardtop, dat komt omdat het volgens mij alleen een kenmerk is van de Z06 uitvoering welke de Targa niet is.OTF'er schreef:Die C5 Commerative ziet er goed uit, misschien wat jammer dat hij de strepen ontbreekt die deze specifieke versie kenmerkten.
Wat ik overigens niet meer helemaal goed voor ogen had, is dat de MG B Berlienette juist de aanleiding is geweest voor Mg om de Gt te gaan maken en niet andersom
Allemaal hartelijk bedankt voor al jullie geweldige reacties
- Mr. Dj M.
Re: Mr. Dj M. --> [1:18] VW Microbus (Conceptcar)
Er stond nog iets op de stapel, maar wilde de updates wel een beetje spreiden!
Deze nieuwe aanwinst namelijk al een hele lange tijd terug zien staan in Rotterdam, maar toen niet gekocht omdat het eigenlijk niet de originele kleur is van deze concept. Aangezien ik hem later ook niet meer zag staan verder ook geen aandacht meer aan geschonken, maar nu ik hem weer zag en in de vitrine een zeer goed passende kleur staat, was dit toch wel een erg leuke aanvulling op het VW "retro" deel!
Eigenlijk heel jammer dat dit een concept is gebleven en er maar zo weinig terug te zien is in de T5! want wat is dit toch een leuk ding!
Net als in de echte kunnen alle stoelen van de concept kunnen trouwens 360graden draaien. Alleen de achterste bank kan je niet neerklappen, maar je kan er dan ook toch niet bij. Geen ramp wat mij betreft, het uitzicht op het hele interieur is gewoon goed. Alleen dat stuur jongens... het gat tot aan het midden hoord onder kleiner te zijn dan boven en netjes te zijn gecentreerd!
Ook is het jammer dat je zo weinig van de motor kan zien omdat de motorkap maar zo weinig om hoog kan....
Goed picture time!
En hier weer een download pakketje.
Deze nieuwe aanwinst namelijk al een hele lange tijd terug zien staan in Rotterdam, maar toen niet gekocht omdat het eigenlijk niet de originele kleur is van deze concept. Aangezien ik hem later ook niet meer zag staan verder ook geen aandacht meer aan geschonken, maar nu ik hem weer zag en in de vitrine een zeer goed passende kleur staat, was dit toch wel een erg leuke aanvulling op het VW "retro" deel!
Eigenlijk heel jammer dat dit een concept is gebleven en er maar zo weinig terug te zien is in de T5! want wat is dit toch een leuk ding!
Net als in de echte kunnen alle stoelen van de concept kunnen trouwens 360graden draaien. Alleen de achterste bank kan je niet neerklappen, maar je kan er dan ook toch niet bij. Geen ramp wat mij betreft, het uitzicht op het hele interieur is gewoon goed. Alleen dat stuur jongens... het gat tot aan het midden hoord onder kleiner te zijn dan boven en netjes te zijn gecentreerd!
Ook is het jammer dat je zo weinig van de motor kan zien omdat de motorkap maar zo weinig om hoog kan....
Goed picture time!
--- Volkswagen Microbus (Conceptcar) ---

En hier weer een download pakketje.
Wat is de fabrikant van deze wagen vraag ik me echt af.
Mooie concept, mooie kleur en mooie foto's!
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Schitterend model, als ik me niet vergis is deze door Revell gemaakt. Inderdaad erg jammer dat hier door VW niks mee gedaan is. Ik blijf het een leuk wagentje vinden 
- peugeot-gek
vind dat ook,zou een leuke verschijning zijn op de baan.Ricardo schreef:Schitterend model, als ik me niet vergis is deze door Revell gemaakt. Inderdaad erg jammer dat hier door VW niks mee gedaan is. Ik blijf het een leuk wagentje vinden
Wat zijn oude wagens toch leuk.
@ Ricardo en Scenic
Is inderdaad een Revell, model dat al een lange tijd geleden is uitgebracht.
Is inderdaad een Revell, model dat al een lange tijd geleden is uitgebracht.
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Zeker een leuk model, je foto's laten me nu pas zien hoeveel details erop zitten. Voor de Transporter is dit ontwerp niet zakelijk genoeg (en ik vind de T5 een erg mooie bestelwagen) maar dit was naast de Transporter een leuke vrijetijdsauto geweest. Ik vermoed alleen dat VW het marktaandeel niet groot genoeg inschatte om productie haalbaar te maken.
Leuke update weer!
Mooie foto's ook.
gr
gr
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Apart ding, jammer dat ze zoiets niet echt uitgebracht hebben. Zou eens een keer wat anders zijn dan al die conservatief gelijnde VW's.
t'is weer eens iets anders en je ziet hem ook niet zo vaak in 1:18
Nog nooit gezien in deze kleur, deze Microbus!
Het zou leuk mocht er nog een degelijke 1:18 T1 bestaan die het duo af zou maken.
Het zou leuk mocht er nog een degelijke 1:18 T1 bestaan die het duo af zou maken.

- alain_1978
Koddig ding
Mooie foto's 

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'