Einde Topic
Re: Ron's Circus (22-04) MB race transporter truck '54-'55
Wat een über-truck! Die moet je hebben als échte Benz-gek... super!
Ja, echt weltom schreef:Wat een über-truck! Die moet je hebben als échte Benz-gek... super!

super aanwinst!
,ben altijd wel gechameerd van race transporters!.
heb je ook een race transportes waar de wagens ook echt in kunnen?
Kevin

heb je ook een race transportes waar de wagens ook echt in kunnen?

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Wat een prachtig model, Ron, ziet er erg fraai uit 

- Mr. Dj M.
Echt wel bijzonder (fraai), zeker naast die twee oude racers!
Mooi stukje MB geschiedenis heb je daar

Mooi stukje MB geschiedenis heb je daar

prachtig

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie Benz Racing Heritage Ron , sublieme modellen

Erg gaaf zo`n classic transporter
GReetz Richard

GReetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
v8-vette schreef:super aanwinst!,ben altijd wel gechameerd van race transporters!.
heb je ook een race transportes waar de wagens ook echt in kunnen?![]()
Kevin
Beste Kevin,
dank voor je reply

er staat hier nog zo'n Premium ClassiXXs MB O 317 K transporter, in het rood met Porsche erop, daar kunnen wel de achterdeuren open, en zijn er twee oprijplaten bij. Hij is regelmatig te zien op het forum, in diverse liveries.
Ook staat hier een MB race transporter uit 1955 van Conrad, waar 1 racer supersnel mee vervoerd kon worden, en het zelfde model, is ook van Vroom kits in huis. Maar die staat nog op het lijstje om te bouwen. CMC maakt dit model ook in 1/43 en 1/18.
In de verzamelschaal 1/43, zijn niet veel modellen, waar iets open kan gaan, beweegbare wielen. De meeste modellen zijn gewoon dicht. En dan spreek ik natuurlijk over de modellen, die ik in bezit heb.
Aan de speelgoed kant, Siku bijvoorbeeld, daar kan alles weer van bewegen, dat verhoogt gelijk het speelplezier.
Ron

gewoon super !!
MB 500 Sec Ronnie schreef:v8-vette schreef:super aanwinst!,ben altijd wel gechameerd van race transporters!.
heb je ook een race transportes waar de wagens ook echt in kunnen?![]()
Kevin
Beste Kevin,
dank voor je reply![]()
er staat hier nog zo'n Premium ClassiXXs MB O 317 K transporter, in het rood met Porsche erop, daar kunnen wel de achterdeuren open, en zijn er twee oprijplaten bij. Hij is regelmatig te zien op het forum, in diverse liveries.
Ook staat hier een MB race transporter uit 1955 van Conrad, waar 1 racer supersnel mee vervoerd kon worden, en het zelfde model, is ook van Vroom kits in huis. Maar die staat nog op het lijstje om te bouwen. CMC maakt dit model ook in 1/43 en 1/18.
In de verzamelschaal 1/43, zijn niet veel modellen, waar iets open kan gaan, beweegbare wielen. De meeste modellen zijn gewoon dicht. En dan spreek ik natuurlijk over de modellen, die ik in bezit heb.
Aan de speelgoed kant, Siku bijvoorbeeld, daar kan alles weer van bewegen, dat verhoogt gelijk het speelplezier.
Ron
thank u!

- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Re: Ron's Circus (08-05) 230 cabriolet D & een 260D Pullman
@ all bedankt voor jullie reactie voor deze MB transporter.
Door een veranderde indeling in mijn vitrine, heeft deze transporter een prominent plaatsje gekregen in de 'MB race scene t/m 1955' samen met mooie monoposto racers, stroomliners, proto types, SLR's en de speciale racetransportor uit deze periode, maar ook samen met de 1952 LM racers, Panamericana racers met een Truck (PMA L 3500 huif truck).
Zo'n verandering van indeling, biedt ook weer andere mogelijkheden, ruimte creëren die er eigenlijk niet is (dus modellen opruimen, terug doen in hun doosje en in een bananendoos parkeren), en concluderen dat ik veel te veel modellen heb staan in de vitrines. Of te wel terug naar af, een rouleerende collectie.
Sinds kort, is er een zeer kleine vitrine besteld, voor in de huiskamer (dankzij mevr. Ron
) op de voorwaarde, dat zij een aantal willekeurige modellen mag uitkizen voor deze vitrine, ze had het over mijn brandweer collectie. Dus binnenkort weer iets meer ruimte in deze collectie.
Met aanvullen van modellen voor mijn collectie heb ik echt geen moeite hoor (er zoveel moois op komst), maar zelf moet ik er wel eens de rem op zetten, anders gaan er meer modellen naar de roulatie vitrine (wat echt zonde vind, omdat ik altijd van mening ben geweest, dat bijna elk model zijn plek verdient in mijn Mercedes Benz 1/43 geschiedenis tentoonstellening).
Nu maar weer eens een update van voor 1945, best lastig om daar mooie modellen voor te vinden, de beschikbaarheid van dit soort modellen is klein, ook omdat de echte 1:1 niet meer bestaan
waarvan een model gemaakt kan worden.
Genoeg gepraat, het wordt maar weer eens tijd voor plaatjes.
een IXO / Altaya tijdschriften update van MB modellen uit 1937 en 1938.

IXO 260 D (diesel), Pullman versie uit 1937-1940, RM 7600,--

Tijdschriften uitgave van Altaya/Ixo 230 Cabriolet D 1938-1943, RM 8375,--
En samen:

Beide wagens kostten toen al een fortuin, mochten ze nog in 1:1 bestaan, dan ben ik benieuwd naar hun huidige waarde (onbetaalbaar misschien wel ??)
Ben zeer content met deze modellen (zelfs de groen/zwarte Ixo heeft foto-ets ruitenwissers), ze vullen een klein deel van een enorm gat op in mijn verzameling.
Later, Ron
Door een veranderde indeling in mijn vitrine, heeft deze transporter een prominent plaatsje gekregen in de 'MB race scene t/m 1955' samen met mooie monoposto racers, stroomliners, proto types, SLR's en de speciale racetransportor uit deze periode, maar ook samen met de 1952 LM racers, Panamericana racers met een Truck (PMA L 3500 huif truck).
Zo'n verandering van indeling, biedt ook weer andere mogelijkheden, ruimte creëren die er eigenlijk niet is (dus modellen opruimen, terug doen in hun doosje en in een bananendoos parkeren), en concluderen dat ik veel te veel modellen heb staan in de vitrines. Of te wel terug naar af, een rouleerende collectie.
Sinds kort, is er een zeer kleine vitrine besteld, voor in de huiskamer (dankzij mevr. Ron

Met aanvullen van modellen voor mijn collectie heb ik echt geen moeite hoor (er zoveel moois op komst), maar zelf moet ik er wel eens de rem op zetten, anders gaan er meer modellen naar de roulatie vitrine (wat echt zonde vind, omdat ik altijd van mening ben geweest, dat bijna elk model zijn plek verdient in mijn Mercedes Benz 1/43 geschiedenis tentoonstellening).
Nu maar weer eens een update van voor 1945, best lastig om daar mooie modellen voor te vinden, de beschikbaarheid van dit soort modellen is klein, ook omdat de echte 1:1 niet meer bestaan

Genoeg gepraat, het wordt maar weer eens tijd voor plaatjes.
een IXO / Altaya tijdschriften update van MB modellen uit 1937 en 1938.

IXO 260 D (diesel), Pullman versie uit 1937-1940, RM 7600,--

Tijdschriften uitgave van Altaya/Ixo 230 Cabriolet D 1938-1943, RM 8375,--
En samen:

Beide wagens kostten toen al een fortuin, mochten ze nog in 1:1 bestaan, dan ben ik benieuwd naar hun huidige waarde (onbetaalbaar misschien wel ??)
Ben zeer content met deze modellen (zelfs de groen/zwarte Ixo heeft foto-ets ruitenwissers), ze vullen een klein deel van een enorm gat op in mijn verzameling.
Later, Ron

Re: Ron's Circus (08-05) 260D Pullmann & 230 Cabrio
Prachtig gemaakt, veel details en erg strak!
- peugeot-gek
Re: Ron's Circus (08-05) 260D Pullmann & 230 Cabrio

Wat zijn oude wagens toch leuk.