Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De Alfa 169 schijnt volgend jaar te komen
heb 2 jaar terug eens gelezen in de autoweek dat er dan ook een 4.0 JTD in zou komen te liggen met 8 cilindri uiteraard
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Wat een lelijke snuit
Wie zo iets echt verzint en ook accordeert moet eeuwig en voor altijd bij een Chinees merk of Audi gaan werken om voor altijd ongeïnspireerde tekeningen af te leveren.
Ik denk dat beide foto's door iemand met het IQ van een medewerker afdeling HR getekend zijn. Maar Alfa is op sterven na toch al jaren dood dus wie boeit het.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
St. Paul schreef:Ik denk dat beide foto's door iemand met het IQ van een medewerker afdeling HR getekend zijn. Maar Alfa is op sterven na toch al jaren dood dus wie boeit het.
Hans Kraaij heeft ook weer een mening
Als je nou eens zou verdiepen in auto's Hansie dan zou je eens mee kunnen praten met mannen
Nou als een HR medewerker binnen de organisatie over iets anders dan het uitbetalen van salarissen gaat praten levert dat ellende op omdat die gasten echt compleet niks anders kunnen dan iemands uren invoeren. Dus als ik 2 van deze lelijke photoshops voorbij zie komen dan is de kans meer dan reëel dat de HR manager ook een auto heeft proberen te tekenen. Daarmee loopt de mening aardig in lijn met de andere meningen inclusief de jouwe . Dus ik zie je probleem niet helemaal.
Ik wel Hansie, het probleem is dat met medewerkers als jij, bedrijven failliet gaan. Niet alleen financieel, maar ook moreel.
En als je eens wel verstand van zaken zou hebben, dan zou je niet zo veel tekst nodig hebben om iets wat fout is nog dommer er uit te laten zien. Maar daarvoor; chapeau!
Goed gedaan Hansie!
Wauw. hoezo offtopic. Nogmaals, die wagens zijn zo lelijk dat het lijkt alsof ze getekend zijn door de personeelsmanager ipv iemand die er voor geleerd heeft. Het gaat hier toch over je mening over auto's?