thanksFordMustangGT schreef:Mooie BMW aanwinst, ziet er schitterend uit in deze kleur!![]()
Je vaardigheidsrijschoolBMW-dio ziet er ook prachtig uit

daar ben ik trots op de dio

grtz
thanksFordMustangGT schreef:Mooie BMW aanwinst, ziet er schitterend uit in deze kleur!![]()
Je vaardigheidsrijschoolBMW-dio ziet er ook prachtig uit
thanksMr. Dj M. schreef:Dikke aanwinst hoor die E92 M3, eigenlijk altijd wel goed in wit
hahamercedes fan schreef:Zo'n vriendin moet ik ook zien te scoren, waar vind je die?
Prachtige Bentley, doe zo voort
ze wist dat ik die heel graag wou hebben en dat ik die heel graag zag.OTF'er schreef:Ze heeft wel een hele goede smaak, als ze deze prachtige Arnage R geeft.
hey,Ricardo schreef:Heerlijke Bentley inderdaadDe kleur staat hem prima zeg. Vind alleen het zwarte interieur iets minder
ik weet heel goed wat je bedoelt. ik heb er al in gezeten in het echt en toen vond ik dat zwart echt op zijn recht komen.Ricardo schreef:In het echt zou het inderdaad een super combinatie zijn, alleen bij modellen komt zwart gelijk zo plastic over (als je begrijpt wat ik bedoel) Ik heb zelf de groene en lichtblauwe in de vitrine staan met beide een lichter interieur en dat oogt persoonlijk op een of ander manier gedetailleerder. Het is dat ik niet veel ruimte heb in de vitrine anders had deze er ook wel bijgestaan