wat is jouw favoriet? Ebay of Marktplaats
W-J schreef:Het bedrag is niet teruggestort. Het geld is gewoon van mijn rekening af.
Dan kun je alsnog de transactie ongedaan maken. Mits het niet langer geleden is, dan 3 maanden (geloof ik)
Je kan (als het goed is) na 1 telefoontje met je bank, de transactie ongedaan maken.
Alleen dan kan je wettelijk, legaal je geld terugvorderen.
Hoe het allemaal werkt weet ik niet. Ik heb hier nooit mee te maken gehad. Maar ik heb hier een keertje wat over gelezen

Voor verder info, verwijs ik je naar je eigenste bank
Frenk74 schreef:W-J schreef:Het bedrag is niet teruggestort. Het geld is gewoon van mijn rekening af.
Dan kun je alsnog de transactie ongedaan maken. Mits het niet langer geleden is, dan 3 maanden (geloof ik)
Je kan (als het goed is) na 1 telefoontje met je bank, de transactie ongedaan maken.
Alleen dan kan je wettelijk, legaal je geld terugvorderen.
Hoe het allemaal werkt weet ik niet. Ik heb hier nooit mee te maken gehad. Maar ik heb hier een keertje wat over gelezen![]()
Voor verder info, verwijs ik je naar je eigenste bank
Ik heb de afgelopen week eindelijk weer bericht ontvangen, nadat ik een kopie van mijn rekeningafschrift heb gestuurd en negatieve feedback heb gegeven. De verkoper zegt nu dat het goed is en dat hij nooit een bankafschrift heeft ontvangen, en dat dat net die van mij is. Waarom hij er 2 maanden over moest doen om dat te ontdekken weet ik ook niet...
Maar in ieder geval heeft hij zijn excuses aangeboden en heeft beloofd het model te verzenden.
En bedankt voor de tips iedereen

Jos, dan is hij wel fout bezig want dan is hij er in aan handelen en dan ben je verplicht om belasting te betalen, en dan maakt het niet uit of hij het via ebay of marktplaats doet. Hij is inwoner van nederland dus is hij belasting plichtig...Want hij draagt geen belasting af over de modellen die hij verkoopt.
Ja, denk het wel want als je niet precies kunt zeggen hoeveel je aan belasting ontlopen hebt, geven ze je een hele hoge boete waar wel zes keer dat bedrag in kan. En ze komen toch wel achter je gegevens etc.
Denk wel dat het een kans van slagen heeft. Ze zullen niet je aangaan pakken als je 1 of 2 modelautootjes aanbied, maar wel een halve winkel. Zo'n type als a3 dus.
Denk wel dat het een kans van slagen heeft. Ze zullen niet je aangaan pakken als je 1 of 2 modelautootjes aanbied, maar wel een halve winkel. Zo'n type als a3 dus.
heb laatst met een legale handelaar gesproken en het gesprek
kwam op een gegeven moment uit bij A3.
zijn woorden waren het is een mannetje van 16 jr dat moet gaan uitkijken
als de belasting hem door gaat lichten, gebeurd dit dan gaat het hem
veel geld kosten.

kwam op een gegeven moment uit bij A3.
zijn woorden waren het is een mannetje van 16 jr dat moet gaan uitkijken
als de belasting hem door gaat lichten, gebeurd dit dan gaat het hem
veel geld kosten.

Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .