Inderdaadrsh_scuderia schreef:Uit de tijd dat Forden er beter uitzagen dan een Golf/Bravo/Astra.
En die stickers blijven er lekker uitzien

Heerlijke wagentjes om te zien

Inderdaadrsh_scuderia schreef:Uit de tijd dat Forden er beter uitzagen dan een Golf/Bravo/Astra.
En die stickers blijven er lekker uitzien
Ja dit zou ik ook wel willen weten, en strake update weer.Smokey schreef:bij fordjes zit je eigenlijk altijd goed! mooie aanwinst weer!
even over je groepsfoto........is die linker een solberg focus en zo ja van welk merk isie?
heb hem al van een aantal merken gezien maar deze is wel erg goed gelukt naar mijn idee. (en hij mist hier in de collectie nog)
Greetz Richard
Thx allemaal.rudie20vt schreef:Ja dit zou ik ook wel willen weten, en strake update weer.Smokey schreef:bij fordjes zit je eigenlijk altijd goed! mooie aanwinst weer!
even over je groepsfoto........is die linker een solberg focus en zo ja van welk merk isie?
heb hem al van een aantal merken gezien maar deze is wel erg goed gelukt naar mijn idee. (en hij mist hier in de collectie nog)
Greetz Richard
Hey bedankt, ja inderdaad.. dit komt doordat het oppervlak dan niet volledig glad is.Jolly Club schreef:Dikke Focus, dat matzwart trekt wel stof aan of niet