Niet "vuilnisbakje doen" want (somsDe 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren

Niet "vuilnisbakje doen" want (somsDe 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren
Ik weet vrijwel zeker dat je dit niet serieus bedoelt. Ik hoop dat ze nog eens de "rennwagentransporter" uitbrengen.straatauto schreef:Ik denk dat je gelijk hebt buttonfreak.
Ik ben het nog eens even nagegaan op internet; de pick-up is inderdaad van een veel later bouwjaar.
Foutje van ist-models dus...... op de doos wordt 1977 genoemd.
Ik overweeg het model maar in de vuilnisbak te gooien.
Dat is er al een tijdje, velen zien die "integratie" niet zitten. En laten we eerlijk zijn, de doorsneeburger in Duitsland (beide zijden) heeft het er niet beter van gekregen. Vele werklozen extra, een enorm vervuild gebied, een enorm gebied zonder fatsoenlijke werkgelegenheid (vele fabrieken hadden geleden onder chronische investeringsdroogte) en veel "Ossi's" hebben het gevoel in de steek te zijn gelaten, dat ze als tweederangs burger worden behandelt.tripoux schreef:In het voormalig Oost-Duitsland blijkt er weer een hang naar de DDR te zijn.
Er is zelfs een woord voor: "Ostalgie". Tja, het kan verkeren...
Hoeveel mensen zouden er terugverlangen naar de VOPO'? (VolksPolizei)
Dat ken ik dan weer helemaal niet. En ik heb toch heel wat afgereisd in Duitseland...MarcoAzzurro schreef:Tja, net als dat er nog zat oudere duitsers terug verlangen naar de tijd van de oorlog.. (ik hoor een kok van een eethuisje in zuid duitsland nog zeggen, im krieg war alles besser..) En oudere Russen die terug verlangen naar het communisme.
Uiteraard, het is dan ook niet mijn meningtom schreef:Dat ging dan weer ten koste van de bezette landen, die werden leeggeplunderd... maar goed, dit is geen politiek forum.
Neuh, maar denk je niet dat het dit soort off-topic gelul is waar je eigenlijk best veel van kan opsteken?tom schreef:Dat ging dan weer ten koste van de bezette landen, die werden leeggeplunderd... maar goed, dit is geen politiek forum.
Amen to that!Veicolo schreef:mooi want lekker vierkant!