Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel geld had zou ik deze op 1/1 graag hier staan hebben maar ja dromen zijn bedrog zingt een italiaanse nederlander
117ayrton schreef:als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel geld had zou ik deze op 1/1 graag hier staan hebben maar ja dromen zijn bedrog zingt een italiaanse nederlander
Tja, alleen had die Nederlander 'em misschien liever in 't rood gezien...
Ik vind 'em prima zo
Ondanks dat we niet meer verzamelen toch weer 2 modellen binnen gekomen. Linksboven 2 keer GT40 waar Bruce Mclaren in '64 en '65 Lemans mee reed. Dit maakt het lemans rijtje redelijk compleet. Mis alleen nog '61, een Maserati Tipo 63 uit mijn hoofd. En verder de wagen uit '68 maar daarmee zijn ze niet meer aan de start verschenen.
Verder is er een, in de shout al besproken, vrij dure punaise binnen gekomen.
This gold plated tie tac / lapel pin is an absolutely authentic and genuine original created and made in strictly limited numbers for Bruce McLaren Motor Racing Ltd circa 1968 - 69. It features the original Team logo designed by Michael Turner. A truly rare collectors piece!
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.