@ all dank voor jullie reacties voor de Neo MB ambulance Sprinter SWB met box opbouw.
Idd, maakt Neo errugh mooie ambulances in de gewenste 1/43 schaal. Ook die GMC's de ze al hebben uitgebracht, zijn een lust voor het oog, en mogen eigenlijk in een verzameling ontbreken van mensen die ambulances verzamelt.
Ik kijk wel uit, naar andere Ambulances van Neo, hoeft voor mij niet per-se in Nederlandse uitvoervoering, als ze deze op stapel hebben staan.
Neo, zou daamee veel verzamelaars een plezier doen, denk aan de alle andere merken waar een ambulance van rondrijd:
VW, Opel, Renault, Ford maar ook de MB E Binzen, ik zou zelf graag nog een MB /8 Binz 1967-1976 willen verwelkomen in de verzameling

, laten we maar hopen dat Neo met ons meeleest op dit Forum.
Terugkomend op de die MB sprinter SWB, tja, dat van de kleuren, ooit komt dat wel goed, en ook ik vind die korte box opbouw, minder fraai dan die langere met dubbel lucht en lift. Die cabine ziet er voor dat korte model, echt als oversized uit. Maar zo zijn ze wel in het echt.
Hier in de omgeving, rijden vooral die MB E Binzen, maar ook die MB sprinters in gewone bus configuratie, misschien een idee vor Neo in de toekomst
Onlangs had ik iets geroepen, over een update uit de jaren '50, nou daar is ie dan:
Hij heeft heel veel Italiaanse design dingetjes, in 1:1 zijn er maar 2 gemaakt van deze Mercedes Benz, de basis is een model uit 1940 een 320 (zoek in mijn topic naar de Spark 320 cabriolet) en in 1950 aangepast, door Wendler carroserrie aan de smaak van destijds.
Dit is een kherson modeltje, fabrieksgebouwd, nr. 35 van 56, gekocht via mijn vaste verkoper uit Kiev, Ukraïne. Dat ze juist van zo'n zeldzame 1:1 een modelletje in elkaar zetten
Maar afwachten, wat deze firma, voor nog meer moois gaat maken
Voor ale Maffers, alvast een prettig weekend, met veel mooi weer, Ron gaat morgen een weekendje naar Barcelona.
Ron