Veel sterkte de komende maanden en op naar een compleet herstel!

Matt Modelautos schreef:Ik hoop dat ik niemand verveel met mijn relaas
ik heb dezelfde mening als vic, petje af voor je hoor matt117ayrton schreef:ik sta volkomen achter wat er hier staat,ik wens je alle geluk van de wereld toe Mattandre schreef:"Vervelend relaas "? Vind het juist knap dat je zo over je ziekte kunt praten , dat ten eerste .
En dat met de zware tijd die je staat te wachten , ik neem m'n petje voor je af .
Ik wens je dan ook weer veel sterkte toe in deze tijd![]()
![]()
Deze zin greep me even bij de strot, lijkt wel een afscheidswoord ?!het was ontzettend goed vertoeven hier op het Maf de afgelopen zeven jaar.
Oeps,..dat was niet de bedoeling Martin.Jolly Club schreef:Deze zin greep me even bij de strot, lijkt wel een afscheidswoord ?!het was ontzettend goed vertoeven hier op het Maf de afgelopen zeven jaar.Denk dat ik het wel snap Matt, maar ga ervan uit dat we jou hier binnenkort gewoon terug gaan zien, ok ? Al was het alleen maar om die magische, maar bloedirritante, grens van 100 Dutch Drivers te beslechten die nu al tijden in je bijschrift staat.
![]()
Heel veel sterkte de komende (lange) dagen, en ikdat alles maandag naar wens gaat verlopen. Hou je taai en tot gauw