Ferrari Fan is mijn broertje (zit ook hier op MAF) en aangezien ik de pre-orders doe (samen met hem) komen er hier veel Otto's voorbij. Hij had er van elk model even snel eentje uitgehaald om op de foto te zetten, maar alleen de BX en Fuego zijn van hem. Ik heb alle vier de modellen en verder zijn er nog twee 306'en hier die niet van mij zijn, twee BX'en en een Fuego. Ik verwacht binnenkort ook nog de tweede R11 Turbo, die staat ook nog voor iemand hier gereserveerd, ze waren alleen vergeten een tweede exemplaar te sturen.....Bossinkje schreef:he? Nu snap ik het niet meer... Op AW Forum post FerrariFan deze vier modellen?Achja, ze blijven super.. En dan vooral die BX!
Aha, vandaar!Mr. Dj M. schreef:Ferrari Fan is mijn broertje (zit ook hier op MAF) en aangezien ik de pre-orders doe (samen met hem) komen er hier veel Otto's voorbij. Hij had er van elk model even snel eentje uitgehaald om op de foto te zetten, maar alleen de BX en Fuego zijn van hem. Ik heb alle vier de modellen en verder zijn er nog twee 306'en hier die niet van mij zijn, twee BX'en en een Fuego. Ik verwacht binnenkort ook nog de tweede R11 Turbo, die staat ook nog voor iemand hier gereserveerd, ze waren alleen vergeten een tweede exemplaar te sturen.....Bossinkje schreef:he? Nu snap ik het niet meer... Op AW Forum post FerrariFan deze vier modellen?Achja, ze blijven super.. En dan vooral die BX!