Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
weet al wat er fout gelopen is, ik heb het verkeerde onderbordje van diegene die rond de 160euro gekost heeft, ff naar de renault referentienummers gekeken. kon ik uiteraard ook niet weten ntl!
volgens mij zie je het grote verschil aan de voorspoiler:
deze stond dan ook te koop voor 189, met een startbod van 149.
sorry voor het misverstand!
Geen idee wat mijn zeldzaamste model is. Een kit misschien? Ik heb een white metal kit van de eerste Morris Minor MM, gekopieerd van de Minor van Spot-On (die zelf ook zeldzaam is). Heb die kit nooit meer gezien daarna, is waarschijnlijk uit de jaren '80. Of een andere Minor: de 1:36 kit van Airfix uit de jaren '60?
Of een Audi quattro van Minichamps die is uitgegeven voor de viering van 20 jaar quattro in '00 in Ingolstadt? Geen idee hoeveel exemplaren er zijn gemaakt, maar hij was alleen op die meeting te krijgen.
Droes, een exoto is heel wat anders dan een Quartzo. Ten eerste is de exoto in 1:18 en de Quartzo in 1:43. Daarnaast is exoto perfecte kwaliteit, en Quartzo zijn matige modellen in mijn ogen. Jammer dat je dacht een zeldzaamheid in je verzameling te hebben
Jos schreef:Droes, een exoto is heel wat anders dan een Quartzo. Ten eerste is de exoto in 1:18 en de Quartzo in 1:43. Daarnaast is exoto perfecte kwaliteit, en Quartzo zijn matige modellen in mijn ogen. Jammer dat je dacht een zeldzaamheid in je verzameling te hebben
hmm ok terug al wat bijgeleerd, blijf hem toch speciaal vinden hoor, goeie ouwe klassieker
Voor de 1 een alledaags en simpel model, voor de ander een trots bezit...
Misschien zit er een emotionele waarde aan...
En dat is nooit te vervangen of in waarde uit te drukken...
Mijn zeldzaamste model is een Volvo850 Sport (Minichamps) van Rydell..
deze is ZONDER spoiler, maar daar heb ik al een discussie over lopen hier op het forum..
mijn zelzaamste model is denk ik een aston martin db4 gt zagato le mans nr driver fairman nr 1867 van 2500.Als ze deze ooit in 1/18 maken http://www.mijnalbum.nl/Foto=BPFGRJDG
Elcamino, da's de 308 GTB Turbo van Polistil op 1/18.
Idd zéééér zeldzaam naar't schijnt
Mijn zeldzaamste zijn de F93A en de F310/2 van Minichamps op 1/18. De 1/43 312 F1 Prova Modena, radiatore olio, Chris Amon (van Brumm) heb ik ook nog niet veel gezien eigenlijk...
Laatst gewijzigd door Wim83 op za 09 apr 2005 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Een van mijn zeldzaamste modellen is een, jawel, Bburago....
Kent iemand de Bugatti Type 59, in Disney uitvoering, waarin Goofy aan het rijden is? Heb jhem tot dusver 2x gezien, en de 2e keer gekocht...
De eerste keer wilde iemand er 150 euro voor hebben, de tweede keer kon ik hem voor ongeveer 40 euro kopen. (na hevig bieden vanaf 1 GBP)
Herman schreef:Een van mijn zeldzaamste modellen is een, jawel, Bburago....
Kent iemand de Bugatti Type 59, in Disney uitvoering, waarin Goofy aan het rijden is? Heb jhem tot dusver 2x gezien, en de 2e keer gekocht... De eerste keer wilde iemand er 150 euro voor hebben, de tweede keer kon ik hem voor ongeveer 40 euro kopen. (na hevig bieden vanaf 1 GBP)
Zelfs op Internet kan ik er niets van vinden.
Dat model wordt toch nog steeds gemaakt???
Kun je er anders een foto van plaatsen???
Herman schreef:Een van mijn zeldzaamste modellen is een, jawel, Bburago....
Kent iemand de Bugatti Type 59, in Disney uitvoering, waarin Goofy aan het rijden is? Heb jhem tot dusver 2x gezien, en de 2e keer gekocht... De eerste keer wilde iemand er 150 euro voor hebben, de tweede keer kon ik hem voor ongeveer 40 euro kopen. (na hevig bieden vanaf 1 GBP)
Zelfs op Internet kan ik er niets van vinden.
Dit model heb ik vorig jaar zomer in verschillende etalages van souveniers winkels in Valkenburg a/d Geul zien staan. Zodra ik daar weer kom, zal ik eens naar de prijzen kijken. Maar zeldzaam lijkt mij dit model niet te zijn als je hem in souveniers shops kunt krijgen.
De auto die herman waarschijnlijk bedoeld is een Bugatti die door Bburago in 1985 uitgebracht is in een set van twee Disney auto´s. Pippo (Goofy) en paperino (donald). Deze auto´s zijn erg zeldzaam geworden. (zeker met de orginele doos!)
De autos die the red dream heeft gezien zijn de nieuwe disney uitvoeringen vanaf 2002. Deze zie je overal en zijn niet bijzonder
Maarten schreef:De auto die herman waarschijnlijk bedoeld is een Bugatti die door Bburago in 1985 uitgebracht is in een set van twee Disney auto´s. Pippo (Goofy) en paperino (donald). Deze auto´s zijn erg zeldzaam geworden. (zeker met de orginele doos!)
De autos die the red dream heeft gezien zijn de nieuwe disney uitvoeringen vanaf 2002. Deze zie je overal en zijn niet bijzonder