AUTOart 1:18 straat discussie topic

rpi
Schaal: 1:18

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door rpi »

Maar Autoart betwijfelt zelf of het lukt om de Pagani Zonda R voor het eind van het jaar te leveren. En de prijzen :cry: De Pagani krijgt een adviesprijs van rond de € 200 :shock:
Autofan

Bericht door Autofan »

Hoop wel dat ze van de Pagani nog een straatversie maken!
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Ik ben meer benieuwd naar de rode NSX en zijn prijs.
Die Pagani Zonda R kan eventueel na een half jaartje wel van MP geplukt worden voor 8 tientjes ;-). Tenzij ze de auto leveren voor de kwaliteit van de 787B, want dan snap ik het wat betreft de prijs wel.
Arbeid in China is namelijk 300% duurder geworden door het instellen van minimumloon. Dat hebben ze gedaan omdat de VS en Europa aan het klagen waren over de erbarmelijke omstandigheden, sociaal maatschappelijk ondernemen en de oneerlijke concurrentie van China. Persoonlijk ben ik voor kinderarbeid aan mijn modelauto' s. Meer en kleinere details voor lagere prijzen :D
rpi

Bericht door rpi »

rsh_scuderia schreef:Ik ben meer benieuwd naar de rode NSX en zijn prijs.
Die Pagani Zonda R kan eventueel na een half jaartje wel van MP geplukt worden voor 8 tientjes ;-). Tenzij ze de auto leveren voor de kwaliteit van de 787B, want dan snap ik het wat betreft de prijs wel.
Arbeid in China is namelijk 300% duurder geworden door het instellen van minimumloon. Dat hebben ze gedaan omdat de VS en Europa aan het klagen waren over de erbarmelijke omstandigheden, sociaal maatschappelijk ondernemen en de oneerlijke concurrentie van China. Persoonlijk ben ik voor kinderarbeid aan mijn modelauto' s. Meer en kleinere details voor lagere prijzen :D
De NSX adviesprijs wordt € 169,95, reken op zo'n 140 - 150. Misschien dat ie na een tijdje gaat zakken, maar AA houdt de prijzen strak omhoog gericht.

Heb foto's gezien van de Pagani Zonda op een frans forum, maar dat lijkt inderdaad richting de 787B te gaan qua afwerking. Maar die kocht ik een paar jaar geleden voor € 115, dus dat is toch een prijsverhoging van vele procenten.
rsh_scuderia
Moderator

Zeker, maar die 787B is nu 4 a 5 jaar op de markt?
Als ik kijk naar de stijging van de andere modellen van Autoart ( die 4-5 jaar terug ) van 50-60 euro tegenwoordig naar 100-120 euro gaan verbaas ik mijzelf er niet over dat de prijzen zo zijn gestegen bij Autoart.

Dat ik het persoonlijk te gek vind worden, is weer een heel andere discussie.
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Dat jij het persoonlijk te gek vind worden is op zich niet zo vreemd hoor, ik denk velen met jouw......
Erg jammer, want het aantal AA's dat ik aanschaf is daarmee wel drastisch omlaag gegaan de laatste tijd. Je laat ze er toch sneller door staan en kiest iets anders op de lijst of gaat eens een leuk rondje ebay doen en kijken wat je bevalt.
lambo

Bericht door lambo »

September 2010 in Europa:

73056 SALEEN MUSTANG S281 COUPE (ORANGE)
Afbeelding
73057 SALEEN MUSTANG S281 COUPE (SILVER)
Afbeelding
74631 LAMBORGHINI GALLARDO LP550-2 BALBONI (NERO NOCTIS/BLACK) 2009
Afbeelding
76001 MCLAREN F1 ROAD CAR SHORT TAIL (SILVER) 1994
Afbeelding
78082 PORSCHE 959 (RED)
Afbeelding
78011 PORSCHE 911 CARRERA 1988 (RED)
Afbeelding
78083 PORSCHE 959 (WHITE)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door lambo op vr 20 aug 2010 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
jochen

Bericht door jochen »

Afbeelding

laat maar komen die Gallardo's LP550-2 :drool:
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
rsh_scuderia
Moderator

Moet je die sticker op die Lambo nemen, of heb je daarin nog keus?
bugatti

Bericht door bugatti »

die sticker is juist het kenmerk van een LP550-2, de rest is namelijk motorisch.
lambo

Bericht door lambo »

Ik heb AA gemaild met de vraag of de foto's van een pre-productie Balboni waren i.v.m. d gele i.p.v. witte streep horizontaal over het dashboard en het ontbrekende wit onder het dashboard van de middenconsole en dit was het antwoord:

- The model on the picture is a production model, which was already approved from Lamborghini. We will contact Lamborghini concerning the colour of the line on the dashboards.

En toen ze dit gedaan hadden:

- We get the information that all Lamborghini Gallardo Balboni Cars have different coloured lines on the interior. Lamborghini has absolved his customers which colour they want for the lines of the interior. :eh: :-? Misschien meer lambo-kenners die dit kunnen bevestigen??

So we choosed for our models the version with the yellow stripes. :doh: :wall: :nee: :nee: Ze kozen dus geel, staat ook veel mooier in een zwart met wit interieur :cry:

Inmiddels heb ik ze ook gevraagd waarom de streep op de gele versie wit met goud is gemaakt, terwijl deze toch echt wit met donkergrijs moet zijn. Ben benieuwd naar het antwoord....
Ik hou mijn hart vast voor de witte versie, hopelijk maken ze die wel met de goede striping. Het lijkt er trouwens op dat de kleurcombinaties die als laatste uitkomen de schoonheidsfoutjes niet meer hebben, de oranje CCX heeft nu carbon op de velgen, de rode 959 heeft zwarte randen lang de achterlichten in tegenstelling tot de zilvere. Dus voor degene die voor wit of groen gaan is het te hopen dat ze dan voor een wit lijntje op het dashboard kiezen :pray:

Ik heb in ieder geval mijn zwarte al besteld, zolang de deuren dicht zijn zie ik het gele streepje toch niet :wink:

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Update: De gele versie is inmiddels aangepast en de witte versie hebben ze met de zilvere streep gemaakt :thump_up:
rsh_scuderia schreef:Moet je die sticker op die Lambo nemen, of heb je daarin nog keus?
Je hebt daar keus in, als je de sticker niet wil koop je gewoon de LP560 :P
Laatst gewijzigd door lambo op do 02 sep 2010 21:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Timo95

Bericht door Timo95 »

Weet er soms iemand of de Lamborghini Gallardo LP550-2 Balboni ook in het Verde Ithaca (groen) komt :?:
Afbeelding Afbeelding
lambo

Bericht door lambo »

Timo95 schreef:Weet er soms iemand of de Lamborghini Gallardo LP550-2 Balboni ook in het Verde Ithaca (groen) komt :?:
Ja en ook in het wit, verwacht november / december
Afbeelding
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

http://autoartmodels.de/content/index.php/downloads

Ik zie er nog nergens een Pagani Zonda R tussen staan en er staat ook geen witte LP550-2 Balboni in. Hopelijk komen ze dan in November of December, ze staan in ieder geval wel bij neuheiten in Q4 (de Lamborghini Murgielago LP670-4 SV trouwens ook).

Die prijzen schieten inderdaad de lucht, kan me niet aan de indruk ontwekken dat AUTOart gewoon test hoe ver ze kunnen gaan :think: . Zo langzaam aan wordt het steeds een beetje duurder, voordat je het weet heb je voor het geld waar je normaal een hele vitrine mee vulde nu nog niet eens twee planken vol. Aan de andere kant zijn modellen als de Koenigsegg en de Pagani wel érg gedetailleerd en mooi in elkaar gezet :roll: .
Afbeelding
Timo95

Bericht door Timo95 »

lambo schreef:
Timo95 schreef:Weet er soms iemand of de Lamborghini Gallardo LP550-2 Balboni ook in het Verde Ithaca (groen) komt :?:
Ja en ook in het wit, verwacht november / december
Ok, bedankt :thump_up:
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie