De NSX adviesprijs wordt € 169,95, reken op zo'n 140 - 150. Misschien dat ie na een tijdje gaat zakken, maar AA houdt de prijzen strak omhoog gericht.rsh_scuderia schreef:Ik ben meer benieuwd naar de rode NSX en zijn prijs.
Die Pagani Zonda R kan eventueel na een half jaartje wel van MP geplukt worden voor 8 tientjes. Tenzij ze de auto leveren voor de kwaliteit van de 787B, want dan snap ik het wat betreft de prijs wel.
Arbeid in China is namelijk 300% duurder geworden door het instellen van minimumloon. Dat hebben ze gedaan omdat de VS en Europa aan het klagen waren over de erbarmelijke omstandigheden, sociaal maatschappelijk ondernemen en de oneerlijke concurrentie van China. Persoonlijk ben ik voor kinderarbeid aan mijn modelauto' s. Meer en kleinere details voor lagere prijzen
Je hebt daar keus in, als je de sticker niet wil koop je gewoon de LP560rsh_scuderia schreef:Moet je die sticker op die Lambo nemen, of heb je daarin nog keus?
Ja en ook in het wit, verwacht november / decemberTimo95 schreef:Weet er soms iemand of de Lamborghini Gallardo LP550-2 Balboni ook in het Verde Ithaca (groen) komt
Ok, bedanktlambo schreef:Ja en ook in het wit, verwacht november / decemberTimo95 schreef:Weet er soms iemand of de Lamborghini Gallardo LP550-2 Balboni ook in het Verde Ithaca (groen) komt