Fotobron: Racexpress.nl
De vrouw van ex F1 rijder Christiaan Alberts , ouwe snoepertPeter Parker schreef:Vertel eens wat meer over Liselore in die Audi?
LiseLore is in het geheel niet de ex van Chris, ze heeft afgelopen Zondag haar boek gepresenteert "Pumps in de pits" Klikkie!en Chris had een Audi geregeled die helemaal in het teken van haar boek gestickerd was, en vervolgens reed Liselore zelf een rondje Rotterdam city in die AudiPeter Parker schreef:Vertel eens wat meer over Liselore in die Audi?
Ik heb het ook gedaan. Buiten dat het niet lijkt dat mevrouw het voor ons heeft geschreven, maar meer voor de andere sekse, en ook duidelijk niet met veel pretentie is geschreven, vond ik dat eerste hoofdstuk niet zo slecht. Ik heb wel slechtere romannetjes - wat dit boek zou moeten zijn, gelezen.Peter Parker schreef:Ik heb op internet het eerste hoofdstuk gelezen van het boek. Foei wat was dat slecht geschreven en oppervlakkig.
Peter Parker schreef:Ja precies dat name calling van merken. Dan denk ik, wat biedt dat nou aan het verhaal? Wat boeit het me dat ze gucci schoenen aan heeft? Dom wicht!
Oeps, weer een serie erbijPeter Parker schreef: Ik ben helemaal gevallen voor deze modellen.
Dat is goed om te horen, dan loopt het ook niet hardPeter Parker schreef:ze zijn niet makkelijk te vinden.