Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Johan
Schaal: 1:43

Re: Mr. Dj M. --> Ferrari 125S (Super Elite)

Bericht door Johan »

Waanzinnig mooi gemaakt, model zelf vind ik ook erg mooi trouwens.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
tom

Re: Mr. Dj M. --> Ferrari 125S (Super Elite)

Bericht door tom »

Zo, wat een details! :shock: Je Piaggio's zijn ook erg gaaf, had ik ook al met een half oog naar zitten kijken...
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Mr. Dj M. --> Bentley Brooklands en Azure!

Bericht door Mr. Dj M. »

En we gaan door met de volgende!
Nu geen italiaanse stijl, maar dat van een wat noordelijker gelegen eiland. Twee Britse vlaggenschepen voor op de weg!
Nu had ik ook alleen de cabrio kunnen kopen, waar de meeste voorkeur naar uit ging, maar de Brooklands en de Azure beide zwart maakt toch wel een erg mooie set samen en waren samen slechts iets duurder als de iets duurdere cabrio normaal gesproken nieuw kost!
Ze waren eigenlijk nog nieuw in doos, want de verkoper was bezig een groot deel van z'n verzameling die hij toch niet uit kon stallen, maar te verkopen. Hij blij en ik blij dus :mrgreen:
Vreemd is trouwens dat de Azure LHD is en de Brooklands RHD, maar zo zijn er nog wel meer verschillen. De koffertjes achterin vindt je bijvoorbeeld alleen terug in de Brooklands. Die mist overigens weer iets anders eigenlijk en dat zijn de zijruiten. Gelukkig is het optisch niet zo'n probleem als je na het zien van sommige foto's denkt. Wel komt er natuurlijk makkelijker stof in het interieur, maar ja daar heeft de open versie sowieso al last van natuurlijk :P
Verder erg mooie Minichamps modellen en een bewijs dat ze hele mooie schaalmodellen kunnen maken en ze hebben ook de relatief krappe doosjes. Alleen maar goed eigenlijk, scheelt ruimte voor ons en tijdens transport! al maken ze dat dan weer "goed" met het enorme gewicht van de modellen!

http://i56.tinypic.com/2hft8x4.jpg
http://i56.tinypic.com/2ia75fo.jpg

---- Bentley Brooklands & Azure ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Bien

Bericht door Bien »

Prachtig setje! :worshippy:
De Ferrari is ook een indrukwekkend model!
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

Schitterend fotowerk Mr. DJ M., bij die foto's komen de Bentleys echt goed tot hun recht :thump_up:
Minichamps heeft er echt pareltjes van gemaakt. Ik ben alleen geen voorstander van de té chrome en glimmende velgen, ik zie daar toch liever Aluminium of Antreciete velgen onder zoals bij de C GT bijvoorbeeld. :!:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Die Bentleys zijn echt enorm vet! Kan me nog een Top Gear aflevering herinneren waarin Jeremy een achterband van een Brooklands liet klappen door het driften :D Mooie wagens hoor :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
tom

Bericht door tom »

'Blenheim Palace on wheels', volgens Clarkson. :mrgreen: Geweldige modellen, dik hoor! :thump_up:
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> Audi R8 V10 Spyder

Bericht door Mr. Dj M. »

Dan ook maar gelijk even van de nieuwe aanwinsten, de derde telg van het VAG concern.
Met dank aan Kevin, want die had deze beauty te koop staan. Het was precies de kleur die ik graag wilde, want wat staat het hem dat goed! Zo jammer dat bij de dealer editie geen dakje zit, maar goed je kan niet alles hebben en misschien een rede om later ook nog eens één van de non dealers te kopen. Zo vind ik de lichtblauwe ook niet verkeerd!
Er was overigens wel een gebrekje aan de auto, het knipperlicht in de rechter buitenspiegel was verdwenen (en de spiegel zat niet meer zo goed vast). Nou leek mij dat het knipperlicht niet moeilijk was na te maken, maar alleereerst wilde ik het eens bekijken met een likje verf. Er zit namelijk een klein gaatje in de spiegel, welke is om een puntje van het plastic van het knipperlicht in kwijt te kunnen. Zonder een stukje glas en met wat zilver verf, vond ik het resultaat meer dan geslaagd! Een sportieve lijn op de spiegel nu :roll: :D Andere kant heb ik na het fixen van de eerste dus maar verwijderd, zat nog best goed gelijmt trouwens!
---- Audi R8 V10 Spyder ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Kyoshofan schreef:Schitterend fotowerk Mr. DJ M., bij die foto's komen de Bentleys echt goed tot hun recht :thump_up:
Minichamps heeft er echt pareltjes van gemaakt. Ik ben alleen geen voorstander van de té chrome en glimmende velgen, ik zie daar toch liever Aluminium of Antreciete velgen onder zoals bij de C GT bijvoorbeeld. :!:
Inderdaad! Helemaal met je eens, dat van de Brooklands vind ik ook niet echt mooi. Dat van de Azure gaat nog wel, mede door het ontwerp. Die van de coupe variant zijn gewoon ook veel ste weinig open, dan wordt het helemaal zo opvallend chroom. Gelukkig in iedergeval, dat het mooi chroomwerk is op de modellen en geen goedkoop dun licht laagje, maar dik genoeg en donker genoeg van kleur.
Bien

Bericht door Bien »

Hoppa, gewoon nog een topper er achter aan :shock:
Het gaat lekker met de updates!

Teak Braun is inderdaad de mooiste kleur voor dit model! :thump_up:
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Bien schreef:Hoppa, gewoon nog een topper er achter aan :shock:
Het gaat lekker met de updates!
Er komt nog veel meer, loop een beetje achter hier :roll:
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Die Audi is mooier, maar de Bentley's spreken mij meer aan.
"Echte" Bentley's vind ik persoonlijk.
De Continental-serie is al te veel VAG.
Minichamps heeft er schitterende modellen van gemaakt.
Afbeelding
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> Volvo C70

Bericht door Mr. Dj M. »

En we reizen via Duitsland even door naar Zweden. Niet voor de Ikea, die hebben we hier ook!
Nee we gaan daar even een kijkje nemen bij de C70 van Volvo. De zilvere had ik al, maar die is al een lange tijd niet meer helemaal zoals die origineel was. Mede daarom en omdat ik de rode kleur, na het zien van meer foto's, steeds mee begon te waarderen; heb ik toen al gezegt dat als ik een rode voor een goede prijs zou zien, ik hem zou meenemen. Nou die vonden we dit keer tijdens een uitstapje met Scapa en een Jeroen een andere liefhebber, bij Schuiten in Rotterdam.(Er stonden er nog een aantal, voor 70pst.) Thuis gelijk wel de achterlichten geperfectioneerd, want het rood van het ronde deel is aan de onderkant van het rondje niet meegenomen op het glas :thump_down:
Komen we trouwens gelijk nog op iets anders, want de rede dat ze hierheen kwamen, was omdat Jeroen zijn omgebouwde 2006STI kwam halen. Net als voor Scapa heb ik namelijk wat ombouwwerkzaamheden verricht aan een blauwe 2006 WRX STI Impreza. Die heeft een S204 mod gehad. De overblijfselen, daar moet ik dus nog eens wat mee doen, maar dat is voor later.

Goed terug naar Zweden, naja eigenlijk niet helemaal, het was maar een paar meter bij mij achter het huis vandaan waar ik deze foto's nam. :P Anyways, veel kijk plezier bij deze volgende foto update :thump_up:
---- Volvo C70 ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Transporter

Bericht door Transporter »

die Bentley's zijn gewoon machtig man :drool: :drool: :drool:

die R8 spyder is echt prachtig man :shock:
zo mooie kleur, dat beloofd als ik de mijne ga hebben, de mijne is reeds ook al besteld :D
Afbeelding
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Zijn hier even een paar prachtige update's voorbij gekomen , het zijn stuk voor stuk
echte pareltjes wat er voorbij kwam . :thump_up: :thump_up:

De Volvo is dan wel een van de favorieten samen met de R8, mooi hoor :mrgreen:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Plaats reactie