Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
inderdaad Ricardo die DBSvan MC piekt toch wel stukken hoger als die van de JB-reeks ....ben benieuwd voor de in de planning staande Vantage V8 Coupé uit The Living Daylights van Minichamps (zou voor het einde van het jaar zijn) en leuke BTTF De Lorean in weer een andere outfit
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
mooie moviecars vooral de Delorean vind ik heel leuk
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Zeer mooie Aston Martin. Wat zijn dit toch altijd mooie wagens!
De BTTF DeLorean is een geval apart. Het model is idd heel mooi gedetailleerd voor een 1:43!
Ik twijfel nog altijd of ik er een 1:18 versie van zou kopen. Puur jeugdsentiment feitelijk
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Het lijkt wel alsof de modellen steeds mooier worden naarmate de collectie zijn einde nadert.
Ik ben vanmiddag ook weer eens in de boekhandel gaan kijken voor een JBCC modelletje, maar paste helaas niet in mijn collectie (Landrover politie Italië).
Dat gaat goed met die JB collectie. Enorme collectie ondertussen. Ik denk dat ze er nog veel gaan bijmaken.
Ik heb er hier ook nog ergens 4 van staan en toen ben ik er wel mee gestopt toen ik hoorde dat het er zoveel gingen worden.
Weer 2 leuke aanwinsten
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'