Ik ben Beirinckx Marco, 28jaar en ben woonachtig in België regio Leuven- Brussel
Dankzij mijn vriendin kan ik een oude hobby terug oppikken, namelijk verzamelen van schaalmodellen (specifiek politie)
Ik had een grote collectie als kind maar helaas bij het ouderlijk nest te verlaten zijn deze auto's ook verdwenen

Ik ben eens benieuwd naar een project dat ik wil opstarten, namelijk het zelf maken van een politievoertuig(en). Dankzij dit forum heb ik veel informatie kunnen op doen om zelf eens aan de slag te gaan. Men bied ook niet genoeg mooie en afgewerkte Belgische politievoertuigen aan op de bestaande markt.
Ik ben grote fan van de politievoertuigen van Amerika, zoals het forum lid Wousmous. Nu heb ik een Amerikaanse Ford Crown Victoria 1/18 besteld zodat ik aan de slag kan. Ik ga proberen om deze te maken met de Belgische politiestriping. Ook inbouw van Ledverlichting ga ik onmiddellijk proberen. Maar ik heb het nog maar net besteld dus het is onderweg !!! En niet vergeten ik doe dit als beginneling aan de hand van de verschillende topic's van dit forum. (ben zelf eens benieuwd)
Nu heb ik enkele modellen gekregen van mijn vriendin

De Porsche en VAB (politiebenaming voor VW) zijn van Minichamps ook op schaal 1/43