Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ouch die kleur!
Was even vergeten dat die er was! Wel een verdomd mooie concept welke ik een tijdje in handen heb gehad, maar had gekocht voor iemand anders. Zou er best nog eens terug willen
Zeer mooie concept car van Peugeot! Het detail valt heel goed mee.
Ik heb dit model destijds ook eens vastgehad in een miniatuurwinkel maar dit had toen een donkere kleur.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
tom schreef:Vooral de Otto's zijn helemaal naar mijn smaak!
jaja ze zijn goed bezig die mannen van otto
Ze moeten alleen de foto's nog ietsjes beter zien te krijgen! Ze vallen op de foto's soms tegen inderdaad en dat komt door de afstelling van de camera en het gebruik van zo'n witte fototent. Maar knap studenten project, hebben ze echt goed gedaan deze gasten en daar zijn we ze allemaal dankbaar om denk ik