1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
michel26

Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest

Bericht door michel26 »

Ik vind die Lotus en de normale lambo gallardo anders veradacht veel op elkaar lijken :think:
Jag is ook wel geyle waggel :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Lamborghini; Een karikatuur wat betreft styling en een poging om maar eens een interessant VAG-product neer te zetten. Het concept met lichtgewicht spreekt mij dan weer wel aan. In plaats van de te zware Veyrons als benchmark te nemen wordt een van de beste fabrikanten (Lotus) eindelijk eens gevolgd. Nu nog de overdreven styling er uit halen en er staat een goede wagen. Want de PK/gewichtsverdeling is het meest belangrijke bij een lekkere spotauto :ja:

Jaguar; Ziet er goed uit. Ik ben toch zeer gecharmeerd van de gekozen lijn van Jaguar. Stijlvol, tijdloos zonder oubolligheid of overdreven.

Lotus; Ziet er een beetje uit zoals de concept van Toyota :think: Juist van Lotus verwacht ik meer. Ik zie lichte 458 italia lijnen in combinatie met de Lotus voorkant. En een onsamenhangende achterkant. Jammerdebammer
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Ze motten nog veel aan de concept sleutelen wil het ooit in de schaduw van deze te komen staan :!:

Afbeelding
Open bodies schoppen kont
Bien
Schaal: 1:43

Bericht door Bien »

Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die nieuwe Esprit toch wel érg mooi! :drool:

Afbeelding
Bron: nu.nl
gijs

Bericht door gijs »

[quote="droomautoos"]Ze motten nog veel aan de concept sleutelen wil het ooit in de schaduw van deze te komen staan :!:

dat wordt dus een makkie!!!
http://s933.photobucket.com/albums/ad17 ... =slideshow" onclick="window.open(this.href);return false;
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Het merk Jaguar is zo ver kapot gemaakt door "gooi er een diesel in" Ford dat ook een "echt" sportmodel van ze niet echt veel indruk meer maakt bij mij. XJ220 zit er in sommige lijnen idd wel een beetje in maar het totaal vormt hem voor mij dan niet helemaal. Denk dat het merk iig wel toe is aan een echte Jaguar en ben blij dat ze iets van een poging hiertoe doen.

Vind de Esprit wel een mooi ontwerp. Maar bij Esprit denk je aan 1 kenmerkende lijn die er altijd in heeft gezeten en waar Lotus destijds nota bene PATENT op heeft willen aanvragen. In Top Gear werd de fax, waarin men aan de hand van een silhouet van de Esprit lijn vroeg aan welke auto dit deed denken, zelfs nog aangehaald. Deze wagen moeten ze niet de Esprit naam meegeven. :snooty:

Maar wel top dat er weer lekker veel nieuwe wagens gepresenteerd worden. Hopen dat ze ook snel allemaal het GT racecircuit op gaan. :dance:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Bien schreef:Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die nieuwe Esprit toch wel érg mooi! :drool:

http://img408.imageshack.us/img408/8770/espritf.jpg
Bron: nu.nl
Waarom is deze 'Esprit' compleet anders dan die op de vorige pagina :?: Deze ziet er inderdaad beter uit. Heb het idee dat Lotus meer concepts dan productiemodellen mee heeft gesleept naar Parijs... :think:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Afbeelding

Hear, hear! :worshippy: :clap: Maar dat is dan ook 1 van de mooiste auto's van de afgelopen tien jaar! :thump_up2:

Die Lotus E-nogwat is van achteren wel mooi, maar ik vind 'm van voren nogal inspiratieloos. Wordt wel een beetje een wildgroei aan modellen daar bij Lotus onderhand. Gelukkig zijn ze allemaal compleet onderscheidend! :mrgreen:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
tom

Bericht door tom »

Inderdaad, blijkbaar moet je voor een supercar tegenwoordig naar de lineaal grijpen (Lambo) om iets te maken wat er niet uitziet alsof iemand een generieke sportauto voor een race-sim heeft geknutseld. De lijnen zijn op zich niet lelijk, maar erg uitwisselbaar en hebben niets met merkwaarden te maken.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

@ Bien, als ik het allemaal nog een beetje goed volg is de door jou geposte afbeelding niet de nieuwe Esprit, maar de nieuwe Elan. :doh:

Geloof dat Lotus ook nog een sedan, en daarnaast een nieuwe Elise en Elite presenteerde in Parijs, dus de verwarring is niet helemaal verwonderlijk! :lol:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:@ Bien, als ik het allemaal nog een beetje goed volg is de door jou geposte afbeelding niet de nieuwe Esprit, maar de nieuwe Elan. :doh:

Geloof dat Lotus ook nog een sedan, en daarnaast een nieuwe Elise en Elite presenteerde in Parijs, dus de verwarring is niet helemaal verwonderlijk! :lol:

Klopt maar nu.nl maakte deze fout. Elan sluit dan qua lijn dan wel weer goed aan op zijn voorganger.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:shock: :shock: <-- need to say more?

Komt er eens een mooie citroen uit, is hij alleen voor de chinezen bestemt :snooty:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Wat een monsterlijk mooi model.
Inderdaad een enorme teleurstelling dat hij hier niet op de markt komt :(
Maarten
Afbeelding
Flickr
Autofan

Bericht door Autofan »

mercedes fan schreef:Komt er eens een mooie citroen uit, is hij alleen voor de chinezen bestemt :snooty:
Wil jij klappies? :evil:

Wel een erg geile bak btw! :drool:
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Grappig, Audi wordt hier voortdurend afgezeken maar die 'prachtige' Citroën heeft een grill die verdacht veel wegheeft van de Single Frame grill. De achterkant, vooral de opliggende kofferdeksel en doorlopende achterlichten met strepen erin, zijn zwaar geïnspireerd op BMW...
Plaats reactie