Daarnaast is er van Lion een DAF 66 Coupe.

Beide geen fantastische foto's. De Pilen is best fraai!
Ja, er zijn een paar tienduizend van gemaakt. Ik meen 80.000.MB 500 Sec Ronnie schreef:Leuk dit, dat DAF topicje![]()
Eerst Straatauto, heelveel vreugde met de blauwe DAF 55 coupe van Neo, MCW![]()
Over naar de 66, ik kan mij enkel herinneren dat dit model een Volvo badge hadZijn er van dit model, dan ook met de DAF badge verkocht destijds.?
Eén ding kan ik me goed herinneren, Volvo kocht DAF personenenauto's over, voor veel geld, enkel was de variomatic versnellingsbak niet meegenomen met de verkoop naar Volvo toe, iets met octrooi of zo iets.
Later werden er Suburu Justy uitgevoerd met de vario aandrijving, en vele andere merken volgenden.
@ Tom, ik hoop da je snel weer een baan het, houdt moed.
Ron
Gaffe doet dit niet, maar wel miniracing uit Frankrijk.niva schreef:Ook was er een bouwkit van de Daf 66 waarmee Rob Slotemaker rally's mee reed. Alleen wie die nou maakte? Ik dachte Gaffe in 1/43.
Het plaatje laat een 55 zien (ik geloof zelfs London-Sydney marathon, waar Lion een soort replica van heeft gemaakt).niva schreef:Ook was er een bouwkit van de Daf 66 waarmee Rob Slotemaker rally's mee reed. Alleen wie die nou maakte? Ik dachte Gaffe in 1/43.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... Scc6QhKfc=