Denk ik ook!
Hier zijn trouwens de Otto modellen van oktober gearriveerd! De gele A610, gaaf
Verder waren het hoofdzakelijk Safranes deze keer en wellicht dat Autofan ook de twee nog ontbrekende stuks al heeft, dus dan kunnen ze binnenkort naar de eigenaren toe komen. Het vreemde is trouwens dat ik hier één exemplaar heb die lichter blauw is (er zit minder zwart in de lak gemengd)....
Die heb ik zelf gehouden overigens, vond het wel mooi, maar kloppend is het niet. Wat ook jammer is, zeker bij mijn exemplaar is het echt te veel, dat er toch nog wat lijm langs de ramen te zien is. Ik had echt hoge verwachtingen toen ik de doos opende en het piepschuim zag, want er zaten weer stickers met grote pijlen op dus afkomstig van de laatste productie ontwerpen. In ieder geval dat leek de logica erachter, deze Safrane valt me toch wat tegen. Zeker gezien het nogal erg behoudende voorkomen als het gaat om details, moet alles gewoon perfect zijn (dat kunnen ze zeker, zie de 306Si). Goed gelukkig valt het qua lijmresten bij de rest erg mee, maar bij de mijne moet ik toch nog maar wat met zwarte verf gaan rommelen
Ferrari Fan z'n Maxi Turbo is trouwens ook weer super, lekker kleurtje ook en met de Philips livery