Bien's collectie *28 nov: Ferrari F50 + Lotus Esprit Turbo*
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Bien's coll. *upd. 9 okt: Volkswagen Passat*
Het is zeker een net modelletje. De details zijn dik voor elkaar op dit model 

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Mooi modelletje, altijd leuk modellen krijgen!
- peugeot-gek
- Schaal: 1:18
mooi model de passat 

Wat zijn oude wagens toch leuk.
Mooi model, chique en fijn rijdende auto. Ik heb de Variant van dit model, ook van Minichamps. De CC wil ik ook nog wel, prachtige kar!
- Mr. Dj M.
Zeker een mooie 1:43'er!
Zelf ik heb ik de 1:24'ers, want in 1:18 heb je de station helaas niet, maar die is net zo gedetailleerd als jouw modelletje. Dus meer details krijg je er dan nog niet bij.
@Andre: Blijft een lastig model jammer genoeg, want bij de eerste serie klopt het front niet helemaal. Bij de tweede serie hebben ze een andere uitvoering genoemen en het front kloppend gemaakt, maar zie maar is bij de aanschaf er achter te komen of het echt een foto is van de voorraad op dat moment!

Zelf ik heb ik de 1:24'ers, want in 1:18 heb je de station helaas niet, maar die is net zo gedetailleerd als jouw modelletje. Dus meer details krijg je er dan nog niet bij.
@Andre: Blijft een lastig model jammer genoeg, want bij de eerste serie klopt het front niet helemaal. Bij de tweede serie hebben ze een andere uitvoering genoemen en het front kloppend gemaakt, maar zie maar is bij de aanschaf er achter te komen of het echt een foto is van de voorraad op dat moment!
Re: Bien's coll. *upd. 10 okt: VW Passat + Audi R8 V10*
Bedankt voor de leuke reacties!
De R8 wilde ik al een tijdje hebben, maar ik twijfelde tussen een rode of een witte voor de coupé en natuurlijk teak-bruin voor de spyder. Mijn vrouw heeft bij dit cadeau de keuze op de witte laten vallen en ik moet zeggen dat hij er super uit ziet. Het is mijn eerste Schuco model, maar de afwerking is erg mooi. Ook deze komt weer bij de VW/Audi dealer vandaan.
Audi R8 V10 (Schuco - dealeruitgave)

De R8 wilde ik al een tijdje hebben, maar ik twijfelde tussen een rode of een witte voor de coupé en natuurlijk teak-bruin voor de spyder. Mijn vrouw heeft bij dit cadeau de keuze op de witte laten vallen en ik moet zeggen dat hij er super uit ziet. Het is mijn eerste Schuco model, maar de afwerking is erg mooi. Ook deze komt weer bij de VW/Audi dealer vandaan.
Audi R8 V10 (Schuco - dealeruitgave)

Leuk dat je weer OP43 bent. Het diorama blijft super!
Mooie Minichamps Passat en Schuco R8

Mooie Minichamps Passat en Schuco R8

Prachtig model, met die carbon sideblade!
- Jaap
- Contacteer:
Leuk dat je verder gaat met de 1:43
En mooie modellen, grappig dat de R8 V10 de velgen van de V8 eronder heeft liggen
En mooie modellen, grappig dat de R8 V10 de velgen van de V8 eronder heeft liggen

- FordMustangGT
Inderdaad leuk dat je nog aandacht schenkt aan je 1:43 collectie, zowel de VW als de Audi zien er netjes uit 

Ziet er weer goed uit hoor!!
Greetz Richard
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Dat zijn twee mooie modellen
, die passat had ik nog niet eerder gezien op deze schaal. Ik hoop trouwens dat je meer geluk hebt met de Audi dan ik, bij die van mij beginnen er blaasjes onder de lak te ontstaan
.

Re: Bien's coll. *upd. 15 okt: Mercedes 250 SE*
Dit modelletje uit de James Bond Car Collection heb ik al zo'n 2 jaar in de collectie, maar ik heb hem hier nog niet geshowed.
Dit is, samen met de 600 (toevallig ook uit de JBCC), de enige Mercedes die ik nog uit de "oude" collectie over heb.
Maar ze zullen wel weer gezelschap krijgen denk ik, vooral van AMG's.
Sorry voor de slechte foto's, ik moet dringend kijken voor een paar extra lampen voor wat beter licht.
Mercedes 250 SE (Universal Hobbies)

Dit is, samen met de 600 (toevallig ook uit de JBCC), de enige Mercedes die ik nog uit de "oude" collectie over heb.

Sorry voor de slechte foto's, ik moet dringend kijken voor een paar extra lampen voor wat beter licht.

Mercedes 250 SE (Universal Hobbies)

Laatst gewijzigd door Bien op za 16 okt 2010 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bien's coll. *upd. 15 okt: Mercedes 250 SE*
Alvast een paar foto's vervangen door nieuwe.
Dank aan Tripoux voor de tips!
Dank aan Tripoux voor de tips!