Brumos Porsche en transporter
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Re: Porsche Panamera 4s Wit
mooi ding
,heb ik nog nooit in 't wit gezien

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Persoonlijk niet helemaal mijn smaak, maar voor de liefhebber uiteraard een superwagen. Ik ken mensen die ze als volgauto gaan gebruiken bij hun bruiloft
Erg fraai model van Norev moet ik zeggen 

- Bugatti Veyron
Prachtige update!
Voorkant vind ik erg geslaagd, maar de achterkant is niet z'n sterkste punt.

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Mooie kleur voor de panamera
beter dan zwart, vind alleen jammer dat de velgen zo klein zijn 

Nieuw Honda NSX formule red
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Inderdaad niet mijn type Porsche, maar het model ziet er netjes uit.
Ik vind Norev altijd wel redelijk leuke en goede modellen hebben
Ik vind Norev altijd wel redelijk leuke en goede modellen hebben

- lambodiecast
Het blijft een speciaal model van Porsche, blijkbaar verkoopt hij toch redelijk want heb er al enkele zien rijden ... nog niet in het wit, maar dat valt best mee zo te zien.
Norev maakt inderdaad mooie en goed afgewerkte modellen ... soms, ze kunnen het wel, maar laten af en toe eens een steek vallen spijtig genoeg. Ik kan niet wachten op hun LP670 in 1/18 die blijkbaar met nieuwe mallen gemaakt zou worden, hun LP640 is in elk geval zeer geslaagd, hun Gallardo's een stuk minder jammer genoeg.
Norev maakt inderdaad mooie en goed afgewerkte modellen ... soms, ze kunnen het wel, maar laten af en toe eens een steek vallen spijtig genoeg. Ik kan niet wachten op hun LP670 in 1/18 die blijkbaar met nieuwe mallen gemaakt zou worden, hun LP640 is in elk geval zeer geslaagd, hun Gallardo's een stuk minder jammer genoeg.
- porsche228
-
Re: Porsche 911 tubo en gt 1
Mooie Porsche911 Turbo in speedgeel , ook mooi de GT1 , zeker die 911 GT 1 Le mans versie
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Lekkere kleur op die Turbo
Die Panamera van je vorige update is ook erg mooi

Die Panamera van je vorige update is ook erg mooi

De GT1 blijft een lekkere racer om te zien

Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Toch nog maar een Norev gekocht die gele 997 Turbo? Haha bevalt toch wel goed dan Norev?
Ik heb zelf bijna alle Norev Porsche's die er uit zijn, en wil je graag zeggen dat je een mooie collectie hebt
Misschien een leuk weetje voor je, in 1 van je 1e fotos staat een plank met daarop 3 modellen en 1 daarvan is een Maisto Boxster Roadster Concept, mag ik je vragen of je alleen modellen verzameld die ook echt bestaan of maakt het je niets uit?
Want die Concept die jij hebt bestaat namenlijk niet, in het echt heeft ie namenlijk gold-look velgen en roosters en spoilerwerk ipv zilver op jou model, dat model is er overigens ook van maisto, misschien een leuek tip
Nog een verschil is dat het model dat jij hebt een wit stuur heeft en het echte model heeft het stuur in dezelfde kleur als de rest van het interieur.
Ik heb zelf ook het model gehad wat jij hebt en heb hem vervangen door het echte model wat Maisto ook te bieden had
Ik heb zelf bijna alle Norev Porsche's die er uit zijn, en wil je graag zeggen dat je een mooie collectie hebt
Misschien een leuk weetje voor je, in 1 van je 1e fotos staat een plank met daarop 3 modellen en 1 daarvan is een Maisto Boxster Roadster Concept, mag ik je vragen of je alleen modellen verzameld die ook echt bestaan of maakt het je niets uit?
Want die Concept die jij hebt bestaat namenlijk niet, in het echt heeft ie namenlijk gold-look velgen en roosters en spoilerwerk ipv zilver op jou model, dat model is er overigens ook van maisto, misschien een leuek tip
Nog een verschil is dat het model dat jij hebt een wit stuur heeft en het echte model heeft het stuur in dezelfde kleur als de rest van het interieur.
Ik heb zelf ook het model gehad wat jij hebt en heb hem vervangen door het echte model wat Maisto ook te bieden had
Laatst gewijzigd door ronde3 op zo 17 okt 2010 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Autotjezz
- Bugatti Veyron
Dikke Porsches! De GT1's blijven bruut en Norev heeft met de 911 Turbo en Panamera mooi werk geleverd!