Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Even een korte update, sommige van bovenstaande modellen komen begin volgende week al binnen zoals de GT3 cup en de Cayenne GTS verder ga ik volgende week zondag nog naar Houten autotjes halen!
En nu de close-ups ( ik had beloofd er een aantal buiten te nemen maar het is hier heel de week al erg nat weer dus wil dat liever niet riskeren, misschien mn volgende aankoop....)
Wat betrefd de fotos van modelssimo die ik gebruikte als voorbeeld wat er aan zat te komen, de GT3 Promo die daar tussen staat komt ook nog, dus daarmee bedoelde ik NIET de 996 GT3 RSR van net.
Nu zal ik jullie ff laten zien dat het allemaal maar krapjes gaat worden in mn kamer haha, ik woon 'nog' thuis ben pas 24 dus gaat nog een hoop komen haha
Nu nog wachten op de rest van mn bestellingen haha