Ricardo schreef:
Er staan twee eigenlijk op de verlanglijst:
- Uiteraard de dubbeldekker die z'n bovenkant verliest. (schijnt gecancelled te zijn vanwege de aanslagen in London)
- De Kenworth uit Licence to Kill
Riacrdo,
Toch wel jammer, dat ze juist deze bus (de Routemaster) niet gaan uitbrengen, hij speelt toch wel een belangrijke rol in die film.
Nu ben ik heel vaak in Jamaica geweest, maar kan me niet herinniren dat ik zo'n bus daar heb zien rond rijden
Aan de ene kant, kan ik wel begrijpen waarom ze die bus niet willen uitbrengen (ivm met de terreur aanslagen in Londen), aan de andere kant, is het een bus uit een film, met een gewone opbouw en niet een dubbelsdeks opbouw.
Die Kenworth trucks, ga ik in mee, zeker als ze de trailer er bij gaan leveren ( maar dat wordt dan een model van ruim 30 cm).
Ik had graag andere dingen in deze seri gezien, bijv.: paardentrailer achter de Range Rover, die Russische staats wagen MB W123 lang in Marokko met j. Krabbe (filmnaam ?), de MB Pontons uit Goldfinger, maar ook de wagens in "A view to a kill" scene, waarbij die renault taxi helemaal in 3en wordt gereden, trucks, politie wagens, overig verkeer met motoren en andere wagens.
Maar zoals je zelf al weet, is het einde in zicht voor je, maar misschien stapt iemand / zelfde maker in de toekomst in de gaten in deze serie, die mogelijkheid is er altijd.
Ron